کد خبر : 97243
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 می 2016 - 1:48

تغییر کاربری اراضی وایقان به دنبال خاموشی کوره های آجرپزی

تغییر کاربری اراضی وایقان به دنبال خاموشی کوره های آجرپزی

رئیس شورای اسلامی وایقان گفت:تغییر کاربری اراضی کوره های آجرپزی به شهرک صنعتی و همکاری شهروندان و به ویژه کوره‌‌داران و اعضای شرکت تعاونی مورد انتظار است.

به گزارش شبسترنیوز رئیس شورای اسلامی شهر وایقان در جلسه هماهنگی احداث شهرک صنعتی در شهر وایقان ضمن طرح مشکلات کوره های آجرپزی وایقان گفت:‌ با توجه به توقف فعالیت کوره‌های آجرپزی، تغییر کاربری اراضی این واحدها به شهرک صنعتی و همکاری شهروندان و به ویژه کوره‌‌داران و اعضای شرکت تعاونی مورد انتظار است.

   در این نشست که با حضور کارشناس مسؤول امور اقتصادی و کارشناس مسؤول امور عمرانی فرمانداری شهرستان شبستر برگزار شد ابراهیمی شهردار وایقان با اشاره به اقدامات دوساله و مکاتبات انجام شده در این زمینه و لزوم همکاری و رغبت شهروندان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و وضعیت اقتصادی شهر وایقان، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی، ا اراده و خواست خود اهالی و همکاری و پیگیری مسئولان است.

 وی تاکید کرد: در نتیجه پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر وایقان ، موافقت ایجاد شهرک صنعتی در وایقان از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان با همت مردم محقق خواهد شد.

   میرعلی‌زاده کارشناس مسؤول امور اقتصادی، و پنبه‌ای کارشناس مسؤول امور عمرانی فرمانداری شهرستان شبستر نیز ضمن راهنمایی مردم در راستای اقدامات لازم در این مورد از حمایت و همکاری فرمانداری شهرستان شبستر در این زمینه خبر دادند.

 علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.