کد خبر : 97194
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 می 2016 - 13:17

همایش فرهنگیان منطقه تسوج برگزار شد

همایش فرهنگیان منطقه تسوج برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جمع فرهنگیان منطقه تسوج : معلمان هادیان و مهندسان نسل آینده می باشند . بزرگ ترین حلقه اشتراک و اتصال دولت و ملت ، نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش شبسترنیوز در  این همایش  که با حضور فرهنگیان و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر و بخش تسوج  برگزار  شد  ،پاشایی  مدیر کل  آموزش  و پرورش  استان آذربایجان شرقی  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نقش  الگویی  معلم اشاره کرده  و گفت : معلمان هادیان و مهندسان نسل آینده می  باشند و مهندسی  نسل آینده انقلاب مطمئنا دست معلمان می  باشد و جامعه ای  که در  مقابل عظمت معلم تعظیم نماید قطعا موفق خواهد شد .

وی  با اشاره به سند تحول  بنیادین به فلسفه مدرسه و کلاس  درس در  نظام تعلیم و تعلم پرداخته و بزرگ ترین حلقه اشتراک و اتصال دولت و ملت را نظام تعلیم و تربیت دانست .

پاشایی ادامه داد : اولین پژوهشسرای  دانش آموزی  روستایی  کشور  در این استان پایه گذاری  شده  و رتبه های  برتر  علمی  و پژوهشی کشور از  این استان می  باشد .

وی  در  ادامه به معلمان توصیه نمود : ما باید دانش آموزان را دینی ، علمی و اجتماعی  بار  آوریم و از  اولویت های  دستگاه تعلیم و تربیت رضایت مندی  عمومی  همکاران می  باشد .

پاشایی چهار  اصل برنامه ریزی  از  ستاد تا صف – کیفیت بخشی مدارس – عدالت آموزشی و ایجاد محبت و مهربانی  را از  اصول مهم و اولویت های  آموزش  و پرورش  ذکر  نمود .

حجت الاسلام والمسلمین بجانی امام جمعه تسوج نیز  داشتن هدف در انجام کارها رسیدن به کمال را در سایه افعال اختیاری  دانست و با تاکید بر  تربیت نفس و اصلاح آن وظیفه معلمی  را خطیر توصیف کرد .

بجانی   تربیت فرد در  جامعه را در  سایه وجود معلم و آموزش  و پرورش دانسته و عنوان کرد: اگر  کل مجموعه آموزش  و پرورش  به صورت تشکل عمل  ننمایند هدف والای  آموزش   و تربیت که در  جهت رسیدن به کمال است محقق نخواهد شد .

کاشانی  فرماندار  شهرستان شبستر با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و ابراز  خرسندی از حضور  مدیر کل آموزش  و پرورش  در  منطقه ، به پتانسیل و بستر  مناسب در  شهرستان و منطقه اشاره کرده و ازتوجه ویژه وی تقدیر  و تشکر  نمود

طهمورثی  رئیس  آموزش  و پرورش  منطقه تسوج با اشاره به برگزاری اولین جشنواره خیرین منطقه تسوج در  ارومیه و جذب ۱٫۲ میلیارد ریال  و همچنین سه مدرسه خیر ساز  افزود : مدرسه ۶ کلاسه دکتر  یوسفی  و همچنین مدرسه ۶ کلاسه دکتر  تیزرو  همراه با اهدای  زمین مدرسه و نیز  آموزشگاه ۳ کلاسه غلمانسرای  از  موفقیت های  این جشنواره بوده است .

وی  افزود : به امید خدا و با همدلی  و همیاری  خیرین منطقه در  صدد برگزاری  دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز  منطقه در  شهر  تهران هستیم .

طهمورثی  با بیان اینکه فرهیختگان و پزشکان برخاسته از منطقه تسوج در  سراسر کشور می باشند  گفت : کسب  رتبه های  برتر  استانی  و کشوری  توسط دانش آموزان و معلمان فرهیخته منطقه تسوج نشانگر ظرفیت های  بالای  این منطقه می  باشد

طهمورثی  در ادامه سخنان خود از  مدیر کل  آموزش  و پرورش  استان به جهت ایجاد مدارس  نمونه دولتی  درمنطقه تسوج  تشکر  و قدردانی  کرد .

خاطرنشان می شود در بخش پایانی این همایش ازبازنشستگان فرهنگی سال گذشته منطقه تسوج  تجلیل بعمل آمد .

                        

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فرهنگی سه‌شنبه , 10 می 2016 - 18:31

یک پیشنهادجالب:برای ایجادانگیزه بیشتر دربین فرهنگیان جهت دفاع ازحرمین شریفین چه درعراق یاسوریه مدبرکل محترم به همراه روسای مناطق چند ماهی دراین جبهه ها حضورداشته باشند بهترنیست؟؟