کد خبر : 97150
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 می 2016 - 11:17

تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی راهکار مقابله با توطئه نفوذ استکبار است

تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی راهکار مقابله با توطئه نفوذ استکبار است

امام جمعه اهر گفت: تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی راهکار مقابله با توطئه نفوذ استکبار است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده عصر امروز در آیین تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه دانشکده شهید چمران اهر، اظهار داشت: بعثت به این دلیل اتفاق افتاد که انسان از جهالت و نادانی بیرون آید تا تحولی عظیم در بشریت ایجاد شود، اسلام یک دین فرهنگی، علم دانش است و هم زمان با بعثت نیز آیه هایی که بر پیامبر اکرم (ص) نازل می‌شد در رابطه با علم و قلم بود.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت جایگاه روحانیون، علماء و معلمان در دین اسلام، مسلمان بایستی به دین و اسلام خودشان ببالند، افزود: جمهوری اسلامی در حال حاضر ادامه دهنده بعثت بوده و این نظام بر پایه اسلامی بنا نهاده شده است.

امام جمعه اهر اضافه کرد: علم و عمل همواره باید توام با یکدیگر باشد، همه کسانی که توفیق خدمت گذاری در نظام جمهوری اسلامی دارند حتی سیاست مداران مدیون معلمان و اساتید هستند و هفته معلم نیز بهانه ای است تا از اساتید تعلیم و تربیت قدردانی کنیم.

حاجی زاده، با تاکید بر اینکه جامعیت و ویژگی های منحصربه فرد شهید مطهری به گونه ای بود که بعد از شهادت این عالم بزرگوار، امام خمینی (ره ) فرمودند حاصل عمرم را از دست دادم، گفت: آنچه که مطهری را مطهری کرد، ایمان راسخ، ارتباط عمیق با خداوند و نماز شب بود.

وی افزود: مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که به همین خاطر تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی را مطرح کرده‌اند، ضمن اینکه اگر شهید مطهری اکنون در حال حیات بود،  به دلیل دغدغه های فرهنگی، تحول فرهنگی عظیمی در کشور به وجود می آورد و برای رساندن پیام ها و معرفی اسلام واقعی تلاش می کرد.

امام جمعه اهر، بابیان اینکه استکبار جهانی و به ویژه آمریکایی ها از پیشرفت های علمی دانمشندان ایرانی هراس دارند، تصریح کرد: آنها می دانند که توان مقابله با علم و دانش نخبگان و دانشمندان ایرانی را نمی توانند مسدود کنند به راه‌های دیگری متوسل می‌شوند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.