کد خبر : 97066
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 می 2016 - 2:39

دشمنان در ارائه تصویری خشن و غیر معقول از مسلمانان،تلاش می کنند

دشمنان در ارائه تصویری خشن و غیر معقول از مسلمانان،تلاش می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت:تنها راه مقابله دشمنان و استکبار جهانی با موج گرویدن سریع جهانیان به اسلام، ارائه تصویری خشن و غیر معقول از مسلمانان می باشد.

۶۲۲۲۶۷۲۱_۶۳۵۷۶۶۰۴cebadبه گزارش شبسترنیوز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در همایش حکمت مطهر که درمحل سپاه ناحیه شبستر برگزار شد گفت: افراطی گری در تمام ادیان امری بدیهی به نظر می رسد ولی از آنجایی که اسلام دین رأفت است، تنها راه مقابله دشمنان و استکبار جهانی با موج گرویدن سریع جهانیان به اسلام، ارائه تصویری خشن و غیر معقول از مسلمانان می باشد.

حجت الاسلام توفیق راد به تشریح خاستگاه، حوزه فعالیت و اهداف و شاخه های تشکیل گروه های چهارگانه سلفی های تکفیری، سلفی های ستیزه جو، سلفی های دیوبندیه و سلفی های اعتدالی پرداخت و افزود: این گروه ها، منجر به اعلام زنگ خطری برای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است بنابراین هوشیاری، رصد و اقدام به مثل در برابر همه این گروه ها از تمامی آحاد مردم و دلسوزان نظام و مدیران تربیتی و فرهنگی نقشی تعیین کننده دارد.

وی شناخت دقیق و توام با معرفت احکام دینی و شناساندن فرهنگ ناب اسلامی به جوانان را در جهت جلوگیری از گسترش پدیده هایی نوظهور همانند داعش موثر دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

حجت الاسلام توفیق راد شناخت درست فرهنگ اسلام و عقاید دینی را تنها راه موثر در جهت غلبه بر تهدیدات و ترفندهای فرهنگی دشمن و صهیونیزم جهانی دانست

وی خاطرنشان کرد: هفته عقیدتی و سیاسی درسپاه و بسیج فرصتی استتا با واکاوی اندیشه های ناب دینی و با پیروی از سیره و سلوک بزرگان دینی همانند استاد شهیدمطهری به تبحر و تفقه لازم در دین برسیم و با علم توام با ایمان دینی برای گسترس و فرهنگ اسلام و غلبه بر فرقه های نوظهور همانند داعش موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.