کد خبر : 96904
تاریخ انتشار : جمعه 6 می 2016 - 18:58

مخالفت با امر ولی فقیه ،مخالفت با امر الهی است

مخالفت با امر ولی فقیه ،مخالفت با امر الهی است

امام جمعه تسوج گفت:اگر یک عده به دشمن در جهت تضعیف ولی فقیه چراغ سبز نشان دهند این خیانت روشن و واضحی است چرا که ولی فقیه اکنون ، امان کشور ماست و ولی فقیه است که در مقابل نفوذ و تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می ایستد اگر نباشد نفوذ دشمن قطعی است.

۷۱۱۴۸۴-۱به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام  بجانی در خطبه های نماز جمعه این هفته  تسوج با اشاره به قرار گرفتن در آخرین جمعه ماه مبارک رجب گفت: امیدواریم در ایام گذشته از این ماه جزء بخشیده شدگان باشیم و بقیه ماه و ایام و ماه های شعبان و رمضان را غنیمت بدانیم.

امام جمعه تسوج با اشاره به هدف مشترک همه انبیاء و اولیاء و اوصیاء الهی در تشکیل حکومت الهی اظهارکرد: اینها درصدد بودند که در آن حکومت فقط اوامر و نواحی خداوند اجراء شود، همه آن ها به دنبال این بودند که بشر آزاد باشد با عدالت زندگی کند بندگی غیر خدا را نکند. از جهالت و نادانی نجات پیدا کنند در مقابل شیاطین و دشمنان انبیاء به دنبال این بودن که با حکومت های باطل بشریت را در جهل و تاریکی و اسارت نگه دارند تا بتوانند در جهت منافع خود از آن ها بهره ببرنند خداوند پیامبران را تربیت کرد، بعد از آن که به کمال رسیدن امر دین امت را به آنه سپرد تا بندگانش را مدیریت کنند و آنها را اداره کنند تا جامعه بشریت به سمت خدا حرکت کنند.

بجانی در بخش دیگر سخنان خود افزود: الان که کشور ما در معرض تلاطم و طوفان است و از هر طرف دشمن هجمه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی وارد می کند ولی فقیه زمان سپر تمام هجمه ها و بلا هاست. مکرر دیده ایم که یک سخنرانی رهبری همه آن ها را نقش بر آب کرده است.

وی اضافه کرد:اگر یک عده به دشمن در جهت تضعیف ولی فقیه چراغ سبز نشان دهند این خیانت روشن و واضحی است همچنان که امام معصوم امان اهل زمین است و اگر امام معصوم نباشد زمین اهل خود را می بلعد ولی فقیه هم الان امان کشور ماست و ولی فقیه است که در مقابل نفوذ و تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می ایستد اگر نباشد نفوذ دشمن قطعی است.

امام جمعه تسوج تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند این همه اسرار بر ترویج زبان انگیلیسی در کشور ماکار ناسالم است، به خاطر این است که یکی ار راههای نفوذ یک فرهنگ در یک کشور زبان است . البته به این معنا نیست زبان انگلیسی تدریس نشود بلکه این همه اسرار بر ترویج آن صحیح نیست .

وی ادامه داد:حال اگر کسی بیاید و این کلام را رد کند در واقع موقعیت خود را رد می کند به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است، به دنبال دو قطبی کردن جامعه است تا بر اشکالات خودش سر پوش گذاشته شود.

خطیب جمعه تسوج در پایان خاطرنشان کرد:مخالفت با امر ولی فقیه مخالفت با یک فتوا نیست بلکه مخالفت با امر الهی است.اطاعت از امر ولی فقیه به خاطر خود ماست اگر همه مردم به حرف خدا باشند نفعی به حال خدا ندارد و اگر هم همه گناهکار باشند فرقی ندارد پس این ضربه به مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.