کد خبر : 96059
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2016 - 23:22

تبریک حضوری روز معلم توسط نماینده منتخب مردم شبستر به دانشگاهیان

تبریک حضوری روز معلم توسط نماینده منتخب مردم شبستر به دانشگاهیان

نماینده منتخب مردم شبستر در دومین مرحله دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر روز معلم را به دانشگاهیان تبریک گفت.

به گزارش شبسترنیوزنماینده منتخب شبستر در این دیدار  با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری نه تنها چهره شناخته شده در ایران است بلکه چهره­ای فرهیخته در جهان بوده و در حال حاضر بیش از ۱۲ عنوان کتاب­های وی در  دانشگاه­های کالیفرنیا و کانادا به زبان انگلیسی ترجمه و مورد تحقیق و بررسی دقیق قرار می­گیرد.

آقاپور علیشاهی با اشاره به ارتباط شغل معلمی با انبیاء الهی این روز را عزیز دانسته و اظهارکرد: به عنوان یک عضو از این مجموعه علمی و دانشگاهی این روز بزرگ را خدمت همه دانشگاهیان به خصوص دانشگاهیان واحد شبستر تبریک عرض می­کنم.

وی در ادامه با  قدردانی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شرکت کردند،حضور فعال در انتخابات را نشانه فرهیختگی شهرستان دانست.

نماینده منتخب مردم شبستر با اشاره به دو وجه تقوای فردی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی را همان وجه اجتماعی تقوی عنوان کرده و خاطرنشان کرد: ” الحمدلله با نظر خداوند متعال و امام زمان (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و در مرحله چهارم دولت محترم شرایطی فراهم شده است که ارتقاء و سرافرازی ایران اسلامی را شاهد هستیم و بیش از این هم شاهد خواهیم بود.”

جلیل امیرپور سرپرست واحد شبستر  نیز با ابراز خرسندی از حضور نماینده منتخب این شهرستان در این واحد دانشگاهی، گزارشی از وضعیت واحد راارائه و  اظهار کرد: «امیدواریم نماینده منتخب شهرستان منشا خیر و برکت برای مردم و به ویژه برای دانشگاه آزاد اسلامی باشد و امید است در اعتلای امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ما را یاری کنند.

photo_2016-05-02_23-06-54 Nomayandeh2

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.