کد خبر : 95578
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 می 2016 - 0:34

به نماینده منتخب شبستر تبریک می‌گویم

به نماینده منتخب شبستر تبریک می‌گویم

نفر دوم انتخابات حوزه شبستر گفت: امیدوارم نماینده منتخب این خطه در مجلس دهم موفق باشد و در راستای مصلحت نظام و خدمت به خلق قدم بردارد.

۹۵۱fc950_e021_4a44_b22e_52be9ff76054به گزارش شبسترنیوز علی علیلو در گفتگویی  با تقدیر از حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: من تکمیل حماسه اسفند را به صاحبان اصلی آن، یعنی مردم شریف ایران به خصوص مردم شهرستان شبستر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی اظهارکرد: هر چه که بوده، گذشته و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت؛ از مسئولین استانی و علی الخصوص شبستر، هیات های نظارت و اجرایی انتخابات تشکر می کنم که انتخاباتی بدون حاشیه و آرام برگزار نمودند.

نماینده فعلی مردم شبستر با اشاره به آیه‌ای از قرآن مجید، افزود: همانطور که در قرآن هم آمده، گردش ایام اینطور است و نمی توان همه چیز را یکنواخت کرد و همیشه نماینده بود؛ باید روند زندگی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم یک زمان به نفری رای داده اند و زمانی دیگر به یک نفر دیگر اعتماد می کنند؛ امیدوارم که منتخب مردم در کسوت نمایندگی موفق باشند و آنچه که به خیر و مصلحت مردم و مملکت می باشد را در جهت پیشرفت و عزت ملی انجام وظیفه نماید.

خاطرنشان می شود در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۴۰ هزار و ۴۷۲ رای ماخوذه، خانم معصومه آقاپور علیشاهی با کسب ۲۴ هزار و ۹۵۲ رای حایز اکثریت آرا شد و آقای علی علیلو، کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان نیز ۱۴ هزار و ۸۰۲ رای کسب کرد و از رسیدن به بهارستان برای بار دوم بازماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ش یکشنبه , 1 می 2016 - 0:58

درود بر مرد پاک خسته نباشی مرد خدمتگزار. ان شاالله لطف و تجربیات گرانقدر خود رو از شهرستان دریق نفرمایید.باشد که انشاءالله در سال های آتی دوباره در خدمت شما باشیم ان شاالله

arezoo یکشنبه , 1 می 2016 - 1:55

آقای “ش” دریق نه، دریغ..