کد خبر : 949
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 نوامبر 2013 - 9:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واژگونی پژو در محور شبستر-تسوج 2 نفر را به کام مرگ کشاند بسته هستند

واژگونی پژو در محور شبستر-تسوج 2 نفر را به کام مرگ کشاند

واژگونی پژو در محور شبستر-تسوج 2 نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش شبسترنیوز مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اعلام این خبر به خبرنگار آناج، گفت: این سانحه امروز 28 آبان ماه ساعت 1:30 دقیقه بامداد در محور شبستر-تسوج با واژگونی یک دستگاه پژو در هوای بارانی به وقوع پیوست که بلافاصله نیروهای امدادی فوریت های پزشکی شبستر به محل

به گزارش شبسترنیوز
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اعلام این خبر به خبرنگار آناج، گفت: این سانحه امروز 28 آبان ماه ساعت 1:30 دقیقه بامداد در محور شبستر-تسوج با واژگونی یک دستگاه پژو در هوای بارانی به وقوع پیوست که بلافاصله نیروهای امدادی فوریت های پزشکی شبستر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه 2 نفر از سرنشینان فوت و 2 نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی فوریت های پزشکی به بیمارستان شبستر انتقال یافتند.

حبیب حسینقلی زاده تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان و بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودروها ضروری است و رانندگان باید برای رسیدن به مقصد عجله نکنند.

وي با اشاره به اينكه هم اکنون محورهای اصلی مواصلاتی استان بارانی، لغزنده و مه آلود است، از رانندگان وسائط نقلیه خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط تردد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.