کد خبر : 94586
تاریخ انتشار : جمعه 22 آوریل 2016 - 2:22

تخریب رقیب از روی عجز و ناتوانی است/ دهیاران زیادی به دلیل ورود به انتخابات، عزل می شوند

تخریب رقیب از روی عجز و ناتوانی است/ دهیاران زیادی به دلیل ورود به انتخابات، عزل می شوند

فرماندارشبسترگفت:همانطور که به خودشان نیز اعلام کرده ایم بعد از انتخابات دهیاران بیشتری به دلیل ورود به انتخابات عزل می شوند ودر این خصوص با کسی تعارف نداریم.

photo_2016-04-22_02-12-30به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی در نشست هماهنگی و توجیهی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه شبستر با تقدیر از حضور حداکثری مردم شهرستان در مرحله اول انتخابات  گفت:در نهایت آرامش و نشاط اجتماعی در مرحله اول  ۸۲ درصد مشارکت در حوزه انتخابیه رقم خورد و بار دیگر برگ زرینی در کارنامه موفق خطه فرهنگ و ادب به ثبت رسید

فرماندار شبستر با تبریک ماه رجب اظهار کرد:امیدواریم سال ۹۵ سالی پربار و پرخیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم و در مسیر خدمتگزاری به مردم موفق شویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود:امیدواریم مرحله دوم انتخابات نیز با آرامش و نشاط و شور و هیجان برگزار و بار دیگر حماسه ای شکوه افرین برای  رقم خورد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شبستر  ادامه داد: در سایه تلاش مسئولین ستاد انتخابات شهرستان  و بر اساس شاخص ها و ارزیابی های انجام شده حوزه انتخابیه شبستر در انتخابات مرحله اول ،جزو سه حوزه انتخابیه برتر کشور قرار گرفته و این خروجی وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم می باشد.

فرماندار شبستر با تقدیر از کاندیداهای مرحله اول انتخابات حوزه انتخابیه شبستر تصریح کرد:در مرحله دوم انتخابات نیز کاندیداها و مسئولین باید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و رعایت حق الناس در حفظ اعتماد مردم تلاش کنند.

کاشانی با تأکید بر رعایت قانون و قانونمداری گفت:مسئولین ستاد انتخابات در مرحله دوم نیز بر اساس قانون و دستورالعمل ها و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری  عمل خواهند کرد ،چرا که قانون محور اجماع و وحدت جامعه است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شبستر با اشاره به زمان تبلیغات کاندیداهای مرحله دوم انتخابات از دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم خواست فضای هیجانی را مدیریت کرده و از مطالب تنش زا پرهیز کنند.

وی تصریح کرد:کاندیداهای راه یافته به دور دوم و هوادارانشان باید از تخریب رقیب پرهیز نمایند چرا که تخریب کار انسان های بی هنر بوده و اسان توانمند و بصیر هیچ موقع تخریب نمی کند و تخریب رقیب از روی عجز و ناتوانی است

فرماندار شبستربا تقدیر از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه در دوره اول اظهارکرد:رسانه ها با ایجاد فضای سالم و مثبت در حضور حداکثری و پر شور نقش مهم و بسزایی دارند.

کاشانی در بخش دیگر سخنان خود خواستار عدم ورود شوراها و دهیاران به بحث  انتخابات شد و تصریح کرد: استانداری و وزارت کشور ورود دهیاران به تبلیغات انتخاباتی را منع کرده و همچنین تشکیلات غیر دولتی نمی توانند وارد پروژه سیاسی نشوند و در صورت درگیر شدن بعد از انتخابات دچار مشکل خواهند شد.

وی اضافه کرد:همانطور که به خودشان نیز اعلام کرده ایم بعد از انتخابات دهیاران بیشتری به دلیل ورود به انتخابات عزل می شوند ودر این خصوص با کسی تعارف نداریم.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر تمکین به نتیجه انتخابات از سوی کاندیداها خاطرنشان کرد: تمکین به نتیجه مهم می باشد چرا که عدم تمکین به نتیجه انتخابات ،اعتماد مردم را زیر سوال می برد.

زینالی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه شبستر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت وجود شورای نگهبان گفت:این شورا چشم و امین مردم می باشد و ماموریت ما ورود در موراد لازم است.

وی افزود: رعایت مسائل قانونی و شرعی موجب شد انتخابات مرحله اول بسیار باشکوه و سالم در شهرستان شبستر برگزار شده و این حوزه بر اساس ارزیابی های انجام شده جزو سه حوزه برتر کشور قرار گیرد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در شهرستان شبستر با بیان اینکه مردم بهترین انتخاب کننده هستند افزود:مردم بافرهنگ شهرستان شبستر شعور بالایی دارند و مسئولین برگزاری و هیئت نظارت نیز مکلف به حفظ حقوق کاندیدها هستند

وی در پایان خاطرنشان کرد :شورای نگهبان در مواقع لازم و زمانی که تخلفی انجام شود تذکر های لازم به کاندیداها  را داده و در صورتی که کاندیداها توجه نکنند درپرونده شان ثبت و در دور های بعدی مد نظر قرار گیرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.