کد خبر : 94210
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2016 - 10:34

آغاز شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد آذربایجان شرقی برای حمایت از تولید

آغاز شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد آذربایجان شرقی برای حمایت از تولید

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، از اجرای طرح شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استان در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، حسین نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبات بیستمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و حمایت از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: قبل از هر اقدامی ضروری است ابتدا اطلاعات این قبیل واحدها گردآوری و پس از پالایش در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اطلاعات شامل آسیب‌شناسی دلایل افت تولید، زمان افت تولید، میزان بدهی معوقه به سیستم بانکی و همچنین میزان نیاز واحدها به ارائه تسهیلات جدید است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، از واحدهای دارای پروانه‌های بهره‌برداری که در طی سال‌های اخیر به حالت نیمه فعال و راکد درآمده‌اند خواست با مراجعه به معاونت صنایع سازمان هرچه سریع‌تر اقدام به تکمیل اطلاعات یادشده کنند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد به هر میزان لازم از بسته حمایتی ۱۶ هزار میلیارد تومانی دولت در جهت خروج از رکود و بازگرداندن مجدد واحدهای نیمه فعال و راکد استان استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.