کد خبر : 94207
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2016 - 10:29

اجرای طرح پایلوت تغییر جهات ترافیکی در محدوده مرکزی تبریز+تصاویر

اجرای طرح پایلوت تغییر جهات ترافیکی در محدوده مرکزی تبریز+تصاویر

فرماندار شهرستان تبریز، از تصویب اجرای آزمایشی طرح تغییر جهات ترافیکی در محدوده مرکزی تبریز، از اردیبهشت ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحیم شهرتی‌فر، با اعلام اینکه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان در خصوص طرح ساماندهی و تغییر جهات حرکتی محدوده مرکزی شهر، تصمیمات تازه‌ای اتخاذ شده است، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد شهرداری منطقه ۸ با همکاری پلیس محترم راهور و معاونت محترم حمل و نقل شهرداری، در کمترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی میدان نماز، سه راهی امین و کوچه شهید یوشاری، اقدام کند.

وی افزود: همچنین در بخش دیگری از این مصوبه، مکان یابی برای ایستگاه‌های تاکسی، ساماندهی مسیرهای حرکتی برای عابران پیاده و جابه‌جایی تیرهای برق در میدان ساعت نیز، توسط این منطقه مقرر شد.

فرماندار تبریز، تصریح کرد: پس از انجام این اقدامات و فراهم کردن بستر اجرایی برای این طرح، طرح تغییر جهات ترافیکی در محدوده مرکزی شهر از اردیبهشت ماه و به صورت آزمایشی به مدت سه ماه، اجرا می‌شود.

شهرتی‌فر اذعان داشت: در مدت اجرای آزمایشی طرح نیز، مشکلات و مسائل احتمالی شناسایی می‌شود و در صورت وجود ایرادات ترافیکی و موانع تردد روان، معاونت حمل و نقل موظف است برای اول مهرماه، طرح اصلاحی و تکمیلی را تهیه و جهت اجرا ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.