کد خبر : 93990
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آوریل 2016 - 19:44

بداخلاقی‌های انتخاباتی در برخی گروه‎های تلگرامی شهرستان شبستر

بداخلاقی‌های انتخاباتی در برخی گروه‎های تلگرامی شهرستان شبستر

تکاپو برای بدست آوردن رای مردم در دور دوم انتخابات به صورت فعالتر شروع شده است ودر این میان مردم شهرستان شبستر باید دقت و توجه لازم و کافی را داشته باشند و به کسی رای دهند که در راستای منافع ملت و نظام اسلامی تلاش کند.

۳۱۱به گزارش شبسترنیوز بعد از راهیابی دو تن از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه شبستر به مرحله دوم وفرا رسیدن انتخابات مرحله دوم ،لحظه به لحظه  به شور و حال انتخاباتی در شهرها و روستاهای شهرستان شبستر افزوده می شود.

کاندیداهای شهرستان شبستر در برنامه ها و مراسمات مختلف شهرها و روستاهای شهرستان شبستر نیز حضور فعال داشته و با برگزاری جلسات خانگی در شهرها و روستاهای مختلف به دنبال یارگیری از بزرگان و افراد تأثیرگذار شهرها و روستاها هستند و جلسات مختلفی برگزار می شود.

با وجود اینکه بعد از انتخابات ۷ اسفند ماه ۹۴  شور انتخاباتی در گروه ها و کانال های  تلگرامی که غالبا به بر له یا علیه کاندیدایی خاص فعالیت می کنند کم رنگ شده بود،با نزدیکی به دور دوم انتخابات ،فعالتر شده اند.

طرفدران یکی از کاندیداها به جای این که در صدد شناساندن کاندیدای خود و برنامه‌هایش باشند و برنامه و تفکر وی را برای مردم تشریح کنند، با تخریب،تهمت و افترا سعی در سیاه‌نمایی کاندید رقیب خود را دارند و به تخریب رقیب خود روی می‌آورند.
طرفداران و حامیان این کاندیدا باید توجه کنند که پیروزی در انتخابات به قیمت تخریب رقیب مصداق بارز ناجوانمردی است  و این عمل ناجوانمردانه باید اصلاح شده و نامزدها طرفداران خود را به رفتار سالم و صحیح انتخاباتی دعوت کنند.

قطعاً چنین رفتارهای نابه‌جایی از سوی کاربران دیگر گروه‎های تلگرامی شهرستان شبستر نیز سر می‎زند که لازم است دستگاه‎های نظارت‎کننده با پیگیری بیشتر برخوردی قاطعانه با چنین افرادی داشته باشند.

 دست‌یابی به یک انتخابات سالم که بر پایه اصول اخلاقی باشد نیازمند آن است که نامزدها و هواداران آن‌، اخلاق انتخاباتی را مراعات کنند و در تبلیغات از تندخویی و جدال باطل و تخریب رقیب انتخاباتی خود دوری کنند.
تکاپو برای بدست آوردن رای مردم در دور دوم انتخابات  به صورت فعالتر شروع شده ودر این میان مردم شهرستان شبستر باید دقت و توجه لازم و کافی را داشته باشند و به  کسی رای دهند که در راستای منافع ملت و نظام اسلامی تلاش کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.