کد خبر : 93712
تاریخ انتشار : جمعه 15 آوریل 2016 - 15:20

عامل اصلی امنیت خارجی کشورمان،اقتدار نظامی و موشکی است

عامل اصلی امنیت خارجی کشورمان،اقتدار نظامی و موشکی است

امام جمعه صوفیان گفت:امروز تهدید متوجه ماست ماباید توان نظامی مان را افزایش داده و این تهدیدها را خنثی کنیم ،اقتدار نظامی و موشکی عامل امنیت خارجی کشورمان می باشد و اگر اقتدار نظامی نبود هیچ وقت دشمن پای میز مذاکره نمی آمد.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام مردانی پور ،امام جمعه صوفیان در خطبه های نمازجمعه صوفیان که در مسجد گلزار این شهر برگزار شد  با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) به کیفیت ولادت حضرت علی(ع)اشاره کرده و گفت :علی(ع) از نظر شجاعت ،سخاوت و فضائل اخلاقی در قریش زبانزد عام و خاص بود.

وی با اشاره به لحظه تولد امام علی(ع) اظهارکرد:فاطمه بنت اسد هنگام زایمان راه مسجدالحرام را پیش گرفت و خود را به دیوار کعبه نزدیک ساخت و چنین گفت :خداوندا به تو و پیامبران تو و کتابهایی که از طرف تو نازل شده اند و نیز به سخن جدم ابراهیم سازنده این خانه ایمان راسخ دارم و کودکی که در بدل من است تولد این کودک را بر من آسان فرما ، لحظه ای نگذشت که دیوار جنوب شرقی در برابر دیدگان مردم از جمله عباس بن عبدالمطلب شکافته شد فاطمه وارد کعبه شد و دیوار به هم پیوست فاطمه تا سه روز در کعبه مهمان خدا بود و نوزاد خود را در همان جا به دنیا آورد پس از سه روز دیوار از همان جایی که شکافته شده بود باز شد و فاطمه نوزاد خودرا در دستانش بیرون آورد.
امام جمعه بخش صوفیان  با اشاره به فرارسیدن  ۲۹ فروردین ماه  روز ارتش جمهوری اسلامی افزود:درخصوص ارتش باید گفت که  امروز نیروهای ارتشی در خدمت اسلام و انقلاب هستند و این یک ارتش مردمی است و خدمات ارتش در زمان جنگ و۸ سال دفاع مقدس نیز قابل تقدیر است .

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام(ره)فرمود اگرسپاه نبود کشور نبود و مقام معظم رهبری هم نیز گفته اند که سپاه بازوی انقلاب است. صنعت موشکی سپاه هرروز رو به پیشرفت می باشد در دیگر زمینه ها از جمله فناوری علمی و دفاعی،فرهنگی و سیاسی ،عرصه اقتصادی و سازندگی هم پیشرفت قابل توجهی دارد .
امام جمعه صوفیان در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:امروز تهدید متوجه ماست ماباید توان نظامی مان را افزایش داده و این تهدیدها را خنثی کنیم ،اقتدار نظامی و موشکی عامل امنیت خارجی کشورمان می باشد و اگر اقتدار نظامی نبود هیچ وقت دشمن پای میز مذاکره نمی آمد.
وی با تاکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد:در خصوص اقتصاد مقاومتی هم دولت و هم مردم وظیفه دارند و محکم کردن پایه های اقتصاد ،تولید،کار،جذب استعداد های جوان از جمله اقدامات مهم است که بیشتر این ها متوجه و مربوط به دولت می باشد و پرهیز از اسراف ،قناعت کردن واستفاده از محصولات داخلی مربوط به ملت می باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.