کد خبر : 9319
تاریخ انتشار : جمعه 18 جولای 2014 - 15:51

مسئولین وظیفه ای جز اجرای عدالت ندارند

مسئولین وظیفه ای جز اجرای عدالت ندارند

امام جمعه شبستر در نماز جمعه به مسئولین توصیه کرد که باید آنقدر دقت کنید که دنیا عدالت علی بن ابی طالب را احساس کند و مسئولین در جامعه وظیفه ای جز اجرای عدالت ندارند و مسئولین باید نامه امام (ع) به مالک اشتر را مرور کنند و سیر وسلوک علی بن ابی طالب نجات بخش جامعه اسلامی اسلامی است.

images3به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به قسمت هایی از وصیت امام علی (ع) گفت:رمز بقای دین اسلام ، مسلمانان و حاکمیت الهی اتحاد است و اگر مسلمانان جهان وحدت داشتند آمریکایی وجود  نداشت و باید تلاش کرد در جامعه تفرقه نباشد .

وی در بخش دیگر سخنان خود با برشمردن ویژگی ها و اوصاف  برجسته امام علی (ع) گفت:علی(ع) به فقرا و مستمندان توجه می کرد ویتیم نوازی از جمله اوصاف آن حضرت بود و  فقط خدا را درنظر داشت و ایشان شهید راه عدالت می باشندو علی (ع) لحظه ای از عدالت غافل نشد.

خطیب جمعه شبستر در ادامه به مسئولین توصیه کرد که باید آنقدر دقت  کنید که دنیا ،عدالت علی بن ابی طالب را احساس کند و مسئولین در جامعه وظیفه ای جز اجرای عدالت ندارند و مسئولین باید نامه امام (ع) به مالک اشتر را مرور کنند و سیر وسلوک علی بن ابی طالب نجات بخش جامعه اسلامی اسلامی است.

وی   با اشاره به اهمیت روز قدس  و منویات مقام معظم رهبری خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شد و گفت: با توجه به شرایط منطقه و جنایت های گروه  داعش  در عراق  و حملات رژیم صهیونیستی به غزه ،  راهپیمایی روز قدس امساال حساسیتش بیشتر می باشد و نقشه دشمن این است که  برای مسلمانان مشکل ایجاد کند و  مردم برای اعلام نفرت از دشمنان و برای حمایت از تمام محرومین و مستضعفین  در راهپیمایی روز قدس امسال حضور پرشور خواهند داشت.

وی  در بخش پایانی سخنان خودبا بیان اینکه  امروز تنها عامل پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان، صبر و مقاومت و تبعیت از دستورات ولی فقیه است  گفت :دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری لحظه ای از کینه های  آنها غافل نخواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس شنبه , 19 جولای 2014 - 3:08

باسلام در پایگاه شهرستان میاندوآب مفید آنلاین لینک شدید لطفا لینک کنید
http://www.mofidonline.net

یاشار شنبه , 19 جولای 2014 - 3:09

باسلام در پایگاه شهرستان میاندوآب مفید آنلاین لینک شدید لطفا لینک کنید
http://www.mofidonline.net