کد خبر : 93040
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آوریل 2016 - 10:54

مذاکره راه نهایی استکبار برای نفوذ در ایران/ استکبار هرگز از نفوذ دست بر نمی‌دارد

مذاکره راه نهایی استکبار برای نفوذ در ایران/ استکبار هرگز از نفوذ دست بر نمی‌دارد

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، با اشاره به شکست‌های پی در پی حکومت استکبار گفت: بعد از شکست‌های گوناگون حکومت استکبار، تنها دو چاره برای آنها باقی ماند که یکی از آنها حمله نظامی و دیگری مذاکره بود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم بزرگداشت شهید آوینی و تجلیل از هنرمندان بسیجی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه استکبار جهانی با پیروی از دستورات آمریکا، از زمان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تا به امروز در صدد بر هم زدن نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: بعد از برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط آرای مردم، بسیاری از گروهک‌ها و حزب‌های به رهبری آمریکا، جای پایی در میان مردم ایران باز کردند ولی با توجه به رهنمودهای رهبری، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: بعد از اینکه استکبار جهانی از هدایت گروهک‌های ضد انقلابی به ایران ناامید شد، به دستور یکی از سران آمریکا در جلسه‌ای محرمانه، مجوز حمله نظامی از سوی آمریکا به صدام داده شد و وی با تکیه بر حمایت‌های استکبار جهانی حملات خود را علیه ایران آغاز کرد.

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، با اشاره به کیفیت حملات صدام به خاک ایران، گفت: با توجه به امکانات و سلاح‌های صدام، توانستند در مدت کوتاهی مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ کیلومتر مربع را تسخیر کنند.

وی افزود: مردم ایران نیز توانستند ابتدا پیشروی نیروهای عراقی را متوقف کرده و کم کم تمامی زمین‌های تسخیر شده توسط نیروهای عراقی را پس گرفته و در پایان ۸ سال جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران توانست با پیروزی بر حکومت استکبار، حتی اجازه تسخیر یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را به آنها نداد.

سردار کریمیان با بیان اینکه استکبار هرگز از نفوذ دست بر نخواهد داشت، اذعان کرد: آمریکا و حکومت استکبار بارها در فکر نفوذ به یکی از جایگاه تصمیم‌گیری کشور را در نظر داشته و متاسفانه توانست در ۱۳۸۸ موج سبزی برپا کرده و باعث ایجاد اختشاش در کشور شود.

وی افزود: مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری در این جریان نیز باعث شد تا موج سبزی که با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود، ناتمام مانده و به نتیجه نهایی نرسد.

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، با اشاره به شکست‌های پی در پی حکومت استکبار، خاطرنشان کرد: بعد از شکست‌های گوناگون حکومت استکبار، تنها دو چاره برای آنها باقی ماند که یکی از آنها حمله نظامی و دیگری مذاکره بود.

وی افزود چون بارها در حمله نظامی با شکست روبه‌رو شده بودند و با توجه به نظر مشاوران و کارشناسان آمریکا، این گزینه از روی میز آنها حذف و تنها گزینه مذاکره که این گزینه نیز با عقیده‌های دیگری در حال پیگیری بود، در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه وظیفه‌ای بردوش اصحاب هنر و قلم وجود دارد، گفت: شعار همه ما و به خصوص هنرمندان این عرصه باید شعار «هیهات منا الذله» و باید در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همیشه گوش به فرمان ولایت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.