کد خبر : 92165
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آوریل 2016 - 10:56

در اجرای اقتصاد مقاومتی جلوتر از استان‌های دیگر هستیم

در اجرای اقتصاد مقاومتی جلوتر از استان‌های دیگر هستیم

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تحقق اهداف پیش‌بینی شده سند تدبیر توسعه استان در سال ۹۵، گفت: نتایج اجرای این سند باید توسط مردم به صورت ملموس قابل درک و ارزیابی باشد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تبریز بیدار، اسماعیل جبارزاده در جمع تعدادی از مدیران استانداری و فرمانداران استان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: عمل به فرمایش رهبری و توصیه‌های رییس جمهور و دستورالعمل‌های مربوط به شعار سال، وظیفه همه دست‌اندرکاران و تلاشگران عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان این که سند تدبیر توسعه استان بر اساس اصول و چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شده است، افزود: استان آذربایجان شرقی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چند گام از دیگر استان‌ها جلوتر است.

جبارزاده خاطرنشان کرد: اجرای سند تدبیر توسعه از ابتدای سال ۹۴ آغاز شده است و فرمانداران و مدیران اجرایی استان در سال ۹۵ باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده این سند استفاده کنند.

وی افزود: برای ارزیابی و رصد اهداف کمی این سند مقرر شده است که برش سال ۹۵ آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه و به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین سال ۹۴ را سالی موفقیت‌آمیز برای استان دانست و گفت: با عنایات الهی در سال گذشته شاهد اتفاقات ارزشمند، مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف بودیم که امیدواریم در سال ۹۵ هم این موفقیت‌ها تکرار شود و بتوانیم خدماتی در شان مردم قدرشناس آذربایجان شرقی عرضه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.