کد خبر : 91037
تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2016 - 11:50

۳۶۰۰ متر از آزادراه رشت – قزوین به‌صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

۳۶۰۰ متر از آزادراه رشت – قزوین به‌صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

۳۶۰۰ متر از ادامه آزادراه رشت – قزوین در باند برگشت امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور به‌صورت موقت بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت امروز در افتتاح طرح موقت ۳۶۰۰ متر از بزرگراه رشت – قزوین اظهار داشت: امیدواریم خط برگشت این مسیر خرداد‌ماه سال ۹۵ به طور کامل و دائم راه اندازی شود.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این حرکت و گشایش نمادی از یک حرکت و اراده است؛ اراده دولت بر اینکه هرگونه رفاهی را برای مردم ایجاد کند، بنابراین امروز با بازگشایی این محور شاهد فعالیت عمرانی هستیم و در فرصت مناسب طرح را افتتاح می‌کنیم.

نوبخت تصریح کرد: ایران یک کارگاه بزرگ است و طرح‌های مختلف در سراسر کشور در حال انجام است؛ بنابراین در مورد شمال کشور دولت درصدد است دیوار بلند البرز را حفاری کند چراکه مردم در ایام نوروز و تعطیلات به شمال کشور می‌آیند و متاسقانه با وجود سرسبزی, مشکلات زیادی پیش‌روی مسافران است.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مورد منجیل, کاری که سال‌های گذشته شروع شده را باید با اراده قوی دنبال کنیم و حفاری را ادامه دهیم چراکه تک تونل منجیل جوابگوی حجم تردد در این مسیر نیست و ساعت‌ها از وقت و آسایش مردم در این مسیر گرفته می شود.

نوبخت با بیان اینکه سال گذشته سال سختی در بحث اجرای طرح‌های عمرانی بود، گفت: طرح دیگر ما در ارتباط با شمال کشور, مسیر کندوان-چالوس است که در محور کرج نیاز به بازسازی دارد و مسیر جاده را ۱۰ کیلومتر کاهش می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.