کد خبر : 90951
تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2016 - 16:08

در دید و بازدید های نوروز بحث محرم و نامحرم رعایت شود/در انتخاب نمایندگان مجلس به موضع افراد در خصوص فتنه گران دقت کنیم

در دید و بازدید های نوروز بحث محرم و نامحرم رعایت شود/در انتخاب نمایندگان مجلس به موضع افراد در خصوص فتنه گران دقت کنیم

امام جمعه شبستر گفت:در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دقت کنیم که موضع افراد در خصوص فتنه ۸۸ و آمریکا چیست و شفاف بودن موضع افراد نشانگر اصلح بودن آنهاست.

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در آخرین نمازجمعه سال ۹۴ شبستر با اشاره به فرارسیدن سال نو گفت:انسان باید در هرلحظه از زندگی خود به عنایات خداوندتوجه کند و قدردان نعمت های الهی باشد.

وی اظهارکرد:باید ارتباط مان با خداوند متعال را حس کنیم و در سال جدید به معنویات توجه داشته و تلاش کنیم که لحظه تحویل سال جدید در بهترین مکان و حال باشیم.

امام جمعه شبستر با اشاره به رسوم عید نوروز افزود: صله رحم از نکته های خوب می باشد ولی باید دقت و توجه کرد که این دید وبازدید ها با آلودگی و گناه همراه نباشد و مسئله محرم و نامحرم رعایت شود چرا که بلای جان جامعه ما اختلاط محرم و نامحرم است و این اختلاط ها موجب آسیب های دینی و اعتقادی در جامعه می شود و مورد رضایت خداوند متعال نیست.

محمدزاده  با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت:باید دقت کنیم که انسان در مقطع و زمانی باید به فکر استقلال ،آبادانی و بهتر شدن جامعه باشد .

وی ادامه داد:در حالی که نفت یکی از نعمت های بزرگ الهی است در عین حال خطرات نیز دارد چرا که در مسئله نفت با دنیا روبرو هستیم و باید تلاش کنیم وابستگی اقتصاد کشور به نفت کاهش یابد و به عنوان جایگزین آن ، اقتصاد مقاومتی مردم محور را اجرایی کنیم.

امام جمعه شبستر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در طی دو سال و خصوصا دو ماه اخیردر خصوص انقلابی فکرکردن، شدن و ماندن افزود:فکر و اندیشه انقلابی موجب شد که انقلاب اسلامی با رهبریت امام خمینی(ره) به پیروزی برسد و امام (ره) اسلام سیاسی را در سراسر دنیا معرفی کرد و نشان داد که اسلام تنها به فکر عبادت نیست بلکه به اقتصاد،سیاست،پیشرفت و مدیریت جامعه نیز توجه دارد.

وی با بیان اینکه در راه انقلاب اسلامی خون دل ها خورده و هزینه های زیادی داده شده اظهار داشت:این هزینه ها جز ادامه انقلاب اسلامی با مسئله دیگری قابل جبران نیست و باید به رفتار و گفتار امام (ره) پایبند باشیم و از تحریف خط امام جلوگیری کنیم چراکه عده ای می خواهند خط امام خمینی(ره) را به نفع حزب و یا گروهشان تحریف نمایند و این خیانت بزرگی است و هم اکنون هرکسی در مقابل مقام معظم رهبری قدم خلافی بردارد به خط و مشی امام(ره)خیانت کرده است.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:بالاترین مسئله برای انقلابی بودن این است که افراد موضع شان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی و خصوصا شیطان بزرگ ،آمریکا را مشخص کنند و توجه کنیم که جنایت های مختلف آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی فراموش شدنی نیست.

خطیب جمعه شبستر با بیان اینکه نباید بحث فتنه ۸۸ از اذهان ملت و جامعه پاک شود خاطرنشان کرد:عوامل فتنه سال ۸۸  و خصوصا سران فتنه تاکنون هیچ گونه ابراز پشیمانی نکرده اند ،آیا حمایت از فتنه گران روحیه انقلابی است؟ و بایددر انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دقت کنیم که موضع افراد در خصوص فتنه ۸۸ و  آمریکا چیست و  شفاف بودن موضع افراد نشانگر اصلح بودن آنهاست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.