کد خبر : 90750
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مارس 2016 - 9:48

نمایندگان تعطیلات عید نوروز به کجا می روند؟

نمایندگان تعطیلات عید نوروز به کجا می روند؟

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سفرهای داخلی و خارجی را برای گذراندن تعطیلات نوروزی در کنار خانواده انتخاب کرده اند و برخی نیز در حوزه های انتخابیه به سر می برند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از ایرنا، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ روز گذشته سه شنبه به پایان رسید و نمایندگان به تعطیلات دو هفته ای نوروزی رفتند، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز گذشته مجلس اعلام کرد که جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۵ برگزار می شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یک سال فعالیت و در روزهای پایانی مجلس نهم، تعطیلات عید نوروز را در کنار خانواده بسر می برند، برخی از این نمایندگان در این ایام به مسافرت های داخلی و خارجی می روند و برخی نیز به سرکشی از حوزه های انتخابیه می پردازند.
گفت وگوی خبرنگار پارلمانی ایرنا با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در مورد این که در تعطیلات نوروز به کجا می روند را در ادامه می خوانید:

**عابد فتاحی نماینده ارومیه: در تعطیلات نوروز همراه با خانواده به خارج از کشور سفر میکنم، ولی مکان آن هنوز مشخص نشده است، امیدوارم که سال ۹۵ سالی پر از شادی برای مردم ایران باشد و مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم حل شود.

**حسین نقوی حسینی نماینده ورامین: هفته اول سال جدید را به همراه خانواده به راهیان نور می رویم و در هفته دوم به دلیل این که برخی از همشهریانمان آذری هشترودی هستند به اتفاق خانواده به هشترود سفر می کنیم.

**اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان: سال جدید را بیشتر در حوزه انتخابیه بسر می برم زیرا مسجد سلیمان و لالی بهار فوق العاده ای دارد. همچنین در این ایام به بازدید اقوام و نزدیکان می رویم و در هفته دوم نیز به دیدار روستاییان و عشایر و مراکز و سازمان های مختلف در حوزه انتخابیه می روم.

**عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه: در ایام نوروز فرزندان به دیدار ما می آیند و البته بنا داریم که اگر جایی فراهم شد مسافرتی هم به یکی از شهرهای داخلی داشته باشیم.

**رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد: در ایام عید به مشهد مقدس سفر می کنیم و در کنار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) خواهیم بود و در برخی از ایام باقی مانده نیز به دیدار اقوام و آشنایان می رویم.

**حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه: هیچ وقت در تعطیلات نوروز به مسافرت نمی روم، زیرا همه جای ایران شلوغ است و تجهیزات گردشگری ما در حد مسافرت ها نیست، در این ایام بیشتر به استراحت و دید و بازدید می پردازم و به کارهای علمی مشغول هستم.

**محمد رضا رضایی کوچی نماینده جهرم: در ابتدای عید نوروز به مشهد مقدس مشرف می شوم و باقی مانده ایام عید را در جهرم هستم و به بازدید از حوزه انتخابیه می پردازم.

**جواد هروی نماینده قائنات: در ایام عید در خدمت خانواده هستم و احتمالا مسافرت داخلی خواهیم داشت و به همراه خانواده به شمال خواهیم رفت.

**رسول خضری نماینده پیرانشهر: در تعطیلات نوروز در حوزه انتخابیه هستم و به مسافرت نمی روم و در تعطیلات تابستانی به مسافرت می رویم.

**محمد علی اسفنانی نماینده فریدن: من معمولا در تعطیلات نوروز در حوزه انتخابیه هستم، ولی شاید به صورت مختصر به سفر داخلی بروم، ولی مکانش هنوز مشخص نیست.

**هادی شوشتری نماینده قوچان: در ایام نوروز در حوزه انتخابیه هستم، به دلیل این که حوزه انتخابیه بنده در خراسان رضوی است در این ایام به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف می شوم.

**رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری: در هفته اول عید نوروز به همراه خانواده به اصفهان و شیراز سفر می کنم و در هفته دوم در حوزه انتخابیه هستم.

**فاطمه رهبر نماینده مردم تهران: معمولا هفته اول تهران هستم، چون آن قدر فرصت دید و بازدید و صله رحم در طول سال برایمان کم است که این ایام بهترین فرصت برای دید و بازدید است و در این ایام به کارهای عقب مانده رسیدگی می کنم و احتمالا مسافرت کوتاهی هم به استان های اطراف داشته باشم.

**محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق: در ایام تعطیلات در حوزه انتخابیه بسر می برم.

**ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد: تعطیلات نوروزی مسافرت نمی روم و در حوزه انتخابیه بسر می برم و بیشتر به دید و بازدید مشغول هستم.

**اسماعیل سعیدی نماینده تبریز: در ایام نوروز در تبریز و شهرهای اطراف آن هستم و به مسافرت نمی روم.

**امیرخجسته نماینده همدان: در ایام عید در حوزه انتخابیه به سر می برم، جمعه آخر سال و زمان تحویل سال در کنار خانواده شهدا در گلزار شهدا هستیم و در ایام نوروز نیز به دیدار خانواده ها می رویم.

**ابراهیم نکو نماینده رباط کریم: به همراه خانواده در حوزه انتخابیه هستم و در جلسات مختلف حضور می یابم.

**کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل: در ایام عید نوروز به مشهد مقدس سفر می کنم.

**حسین گروسی نماینده شهریار: ایام تعطیلات نوروز در روستاهای حوزه انتخابیه بسر می برم با روستاییان دیدار و گفت وگو می کنم و در ایام عید همیشه در حوزه انتخابیه هستم.

**بهروز نعمتی نماینده اسد آباد: در ایام نوروز در حوزه انتخابیه هستم و به مناطق مختلف سرکشی می کنم.

**موید حسینی صدر نماینده خوی: برای حضور در اجلاس جهانی آی پی یو اتحادیه بین المجالس جهانی از ۲۹ تا پنجم فروردین در کشور زامبیا هستم، پس از آن به اتفاق خانواده به مشهد مقدس سفر می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.