کد خبر : 90589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2016 - 10:22

۲۵۹ مصدوم، سه فوتی و ۱۵ قطع عضوی حاصل چهارشنبه آخر سال ۹۴

۲۵۹ مصدوم، سه فوتی و ۱۵ قطع عضوی حاصل چهارشنبه آخر سال ۹۴

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ۲۵۹ مصدوم، سه فوتی و ۱۵ قطع عضو بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: با وجود این آمارها شواهد نشان از کاهش تلفات چهارشنبه آخر سال نسبت به سالهای گذشته است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، مجتبی خالدی درباره جدیدترین وضعیت تلفات جانی و تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: براساس آمار پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان توسط آمبولانس ها بالغ بر ۲۵۹ مصدوم به بیمارستانها منتقل شدند که ۲۳۸ نفر از آنان مرد و مابقی زن بودند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور ادامه داد: متوفیان حوادث چهارشنبه آخر سال نیز سه نفر از شهرهای تهران، رشت و قزوین بودند.

خالدی عنوان کرد: همچنین براساس آمارها ۱۵ قطع عضوی در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۴ به ثبت رسید و مصدومیت کودک سه ساله از ناحیه انگشتان نیز کمترین میانگین سنی مصدومان بوده است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور خاطرنشان کرد: با وجود این آمارها شواهد نشان از کاهش تلفات چهارشنبه آخر سال نسبت به سالهای گذشته است، البته گزارش‌های نهایی بیمارستانها درباره تعداد کامل مصدومان نیز تکمیل خواهد شد و حتی تا ۱۴ فروردین نیز آمار مصدومان در تمام بیمارستانها و مراکز درمانی در شهرها و روستاها با موضوع چهارشنبه آخر سال جمع آوری و رصد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.