کد خبر : 90018
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مارس 2016 - 8:59

راهیابی ۱۱ هنرجوی شبستری به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان‌ها

راهیابی ۱۱ هنرجوی شبستری به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان‌ها

به گزارششبستر نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شبستر، ابوالفضل سرتیپی اظهار کرد: یازده نفر از هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش منطقه شبستر در سیزدهمین دوره مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی خوش درخشیدند و به مرحله کشوری راه یافتند. وی افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف برگزار و

به گزارششبستر نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شبستر، ابوالفضل سرتیپی اظهار کرد: یازده نفر از هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش منطقه شبستر در سیزدهمین دوره مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی خوش درخشیدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف برگزار و دانش‌آموزان برتر ابتدا در مرحله منطقه‌ای حائز رتبه شدند و در مرحله استانی تعداد یازده نفر از آنها خوشبختانه به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات تصریح کرد: میر رضا علوی در رشته الکتروتکنیک، علی اصغر غیاثی خامنه و سید علی طباطبایی وایقان در رشته الکترونیک، نوید ذوقی وایقان در رشته ساخت و تولید از هنرستان باهنرخامنه و نگین ذیبقی اصل و شهلا ایمانی ملکی در رشته طراحی و دوخت از هنرستان بیاضیان بنیس از جمله دانش آموزان راه‌یافته از هنرستانهای فنی و حرفه ای منطقه به مرحله کشوری هستند.

سرتیپی هم چنین افزود: دانش آموزان محمدرضا زارع و بلال زمانی زکریا در رشته نقشه کشی صنعتی، محمد مسعودزاده وایقان در رشته جوشکاری از هنرستان امام محمدتقی(ع) شبستر و مریم آوندی و محدثه ابراهیم یاری در رشته امور اداری از هنرستان رسالت خامنه ازجمله راه یافتگان هنرستانهای کاردانش منطقه به مرحله کشوری هستند.

سرتیپی ضمن تبریک این موفقیت به هنرجویان و خانواده ی محترم این عزیزان، از زحمات ارزشمند و قابل تحسین همه ی دست اندکاران این موفقیت به ویژه مدیر، معاونین، هنرآموزان محترم و مجموعه فرهنگیان ارجمند منطقه وکه در کسب این مرحله ی برتر استانی و راهیابی به مرحله کشوری نقش ارزنده ای را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در پایان اظهار کرد: امیدواریم با این حرکت بسیار مؤثر بیش از پیش در راستای تعالی و ارتقای بخش کمی و کیفی بخش‌های مختلف آموزش و پرورش این منطقه برداشته شود.

شایان ذکراست آزمون علمی برگزیدگان در فروردین و اردیبهشت ماه  سال ۹۵ برگزار خواهد شد

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.