کد خبر : 89870
تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2016 - 23:47

سیس یادمان شهدای گمنام ندارد/وقتی فعل خواستن صرف نمی شود

سیس یادمان شهدای گمنام ندارد/وقتی فعل خواستن صرف نمی  شود

به گزارش شبسترنیوز، آخوندیان طی یادداشتی نوشت:و ما تا به ابد به آن‌ها که قمقمه‌ها را دفن کردند تا هوس آب نکنند مدیونیم، دیر یا زود همه خواهیم رفت، همه ما به ‌سوی مقصد اصلی و جایگاه همیشگی کوچ خواهیم کرد، در رفتن هیچ شکی نیست مهم چگونه رفتن است، اللهم ‌ارزقنی توفیق الشهاده فی

IMG_1300به گزارش شبسترنیوز، آخوندیان طی یادداشتی نوشت:و ما تا به ابد به آن‌ها که قمقمه‌ها را دفن کردند تا هوس آب نکنند مدیونیم، دیر یا زود همه خواهیم رفت، همه ما به ‌سوی مقصد اصلی و جایگاه همیشگی کوچ خواهیم کرد، در رفتن هیچ شکی نیست مهم چگونه رفتن است، اللهم ‌ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیل‌الله به حق زهرا(سلام‌الله علیها)

۲۳ اسفند۹۳، شهرسیس دو مهمان گمنام را در خود پذیرا بود و مردم شهیدپرور این منطقه میزبانی خوبی در روز تشییع و تدفین این آلاله‌ها از خود نشان دادند.

پیر و جوان، کوچک و بزرگ آمدند تا بگویند ای شهدا اگر پدر و مادرهایتان نیستند تا شما را تا منزل ابدی بدرقه کنند ما همگی جزیی از خانواده شما هستیم که به پیشواز شماآمده‌ تا احساس غربت نکنید.

در این روز که یکی از ماندگارترین روزهای شهرسیس بود دو شهید گمنام در تپه این شهر آرام گرفتند و محلی برای حضور ارادتمندان به شهداء تبدیل شدند.

با گذشت دوازده ماه از تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، متاسفانه هنوز اثری از احداث یادمان شهدای این شهر نیست و این گل‌های فاطمی در غریبی و گمنامی آرمیده‌اند.

حال هرچه از زمان تدفین این آلاله‌های بی‌نام خفته در خاک سیس می‌گذرد غربتشان بیشتر و بیشتر احساس می‌شود، باوجود گذشت این مدت از دفن این گل‌های فاطمی هیچ اتفاق خاصی برای ساماندهی یادمان آنان نیفتاده است.

اینک انتظار می‌رود مسئولان امر دوباره با آن همت قبلی که برای ساخت و آماده‌سازی تدفین شهدا درتپه داشتند، پای‌کار بیایند و یادمان و المانی درخور و شایسته این شهدای غریب ایجاد کنند.

ومن الله التوفیق/ آخوندیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند شنبه , 12 مارس 2016 - 23:57

شهدای گمنام مظلوم ترین شهدا هستند…
۲۳ اسفند ماه اولین سالروز خاکسپاری شهدای گمنام سیس گرامی باد

علی یکشنبه , 13 مارس 2016 - 7:01

ای شهدا شرمنده ایم………