کد خبر : 88440
تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2016 - 16:10

کارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی در دانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

کارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی  در دانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

مسئول حوزه پژوهش و فناوری واحد صوفیان خبردادککارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی در دانشگاه آزاداسلامی واحد صوفیان و طی دو روز برگزار شد.

 

کارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی  در دانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

کارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی در دانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

 

زود تر از دیگران از اخبار شهرستان  شبستر و مهم ترین رویدادهای ایران و جهان مطلع شوید
به کانال تلگرامی شبسترنیوز بپیوندید:

 

به گزارش شبسترنیوز کارگاه مفاهیم و روش‌های تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی  در جهت آشنای با مفاهیم تجاری‌سازی، روند سیرتکامل یک ایده از ایده خام تا ایده تجاری‌سازی شده، برنامه کسب‌وکار عملیاتی شده، تشریح نمونه‌های تجاری‌سازی شده ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان برگزار شد.

دکتر هادی دهقان مسئول حوزه پژوهش و فناوری واحد صوفیان  به خبرنگارشبسترنیوزگفت: این کارگاه آموزشی با حضور استاد مجرب حوزه کسب‌وکار ، دکتر بنیامین مشیری در مورخ ۱۳ و ۱۴ اسفندماه با حضور علاقه‌مندان از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه‌های سراسری استان، شرکت‌های صنعتی، شهرک‌های سرمایه‌گذاری و ادارات دولتی باهدف آموزش عملی و گام‌به‌گام فرآیندتجاری‌سازی فناوری و ایده‌های اقتصادی دانش‌بنیان برگزار شد.

وی افزود:  با توجه به صنعتی بودن استان آذربایجان شرقی و قدرت بالقوه استادان، دانشجویان و محققین و تولیدکنندگان و ضرورت آشنایی این اقشار با مراحل اداری و عملیاتی تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و نحوه تجاری‌سازی ایده‌های برتر برگزاری این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است که با استقبال زیادی مواجه بودیم.

دهقان در ادامه از سرفصل‌های کارگاه ۱۶ ساعته ، تکنیک ارزش‌گذاری و امکان‌سنجی ، تحلیلی بر ایده خام تا ایده تجاری ،ارائه راهکارهای کاربردی رفع موانع تجاری‌سازی واحدهای فناور ،آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی تکنولوژی و برنامه کسب‌وکار عملیاتی ، شناسایی ریسک‌ها در حوزه تجاری‌سازی فناوری ، مدیریت ریسک فنّاوری با رویکرد تجارت  و قراردادهای فروش و لیسانس فناوری، پیمان‌ها و شراکت‌ها را عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.