کد خبر : 88139
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مارس 2016 - 11:32

ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان شرقی به مسافران نوروزی معرفی می‌شود

ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان شرقی به مسافران نوروزی معرفی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی در نظر دارد با معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان، بر روند افزایش گردشگر در استان آذربایجان شرقی تأثیر مثبت بگذارد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، فرزین حق پرست در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ستاد خدمات سفری استان اقدامات مختلفی برای عید نوروز ۱۳۹۵ در نظر دارد اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی در نظر دارد با معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان، بر روند افزایش گردشگر در استان آذربایجان شرقی تأثیر مثبت بگذارد.

وی افزود: تلاش می کنیم، همانند سال‌های قبل بتوانیم رتبه دوم پذیرش مسافر نوروزی در میان سایر استان‌های ایران را حفظ کرده و آن را افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی به اقدامات این ستاد برای عید نوروز ۹۵ اشاره و تصریح کرد: ایجاد محل‌های مناسب در حیاط بازار امیر تبریز برای گردشگران و مسافران، اجرای موسیقی عاشیقی و برنامه‌هایی در آخرین چهارشنبه سال  و لحظه تحویل سال، برپایی چادرهای برای اسکان موقت و ایجاد محل‌هایی برای راهنمای مسافر از جمله اقدامات این ستاد برای جذب گردشگر در این استان است.

نماینده نیروی انتظامی در این ستاد نیز با ارائه طرح‌هایی همکاری خود را در جهت افزایش گردشگران در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در نظر دارد با کنترل هرچه بیشتر اماکن عمومی در سطح استان و تشکیل جلساتی با سایر ارگان‌ها، امنیت و آرامش را برای مسافران نوروزی به ارمغان آورد.

وی از اقدامات از پیش تعیین شده نیروی انتظامی در این ستاد خبرداد و تصریح کرد: افزایش گشت‌های نظامی در سطح استان، اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی، پیگیری و جمع آوری معتادین و تحویل آنها به کمپ‌ها و استقرار چادرهای نوروزی در ورودی شهرها از جمله اقدامات نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.