کد خبر : 87941
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2016 - 9:51

برنامه‌ریزی منسجم برای آماده‌سازی تبریز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری ۲۰۱۸

برنامه‌ریزی منسجم برای آماده‌سازی تبریز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری ۲۰۱۸

معاون شهردار تبریز گفت: امیدواریم با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود در بدنه تبریز و برنامه‌ریزی منسجم، تبریز ۲۰۱۸ به‌خوبی و سربلندی پشت سر گذاشته شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در نشست هماهنگی برگزاری تبریز ۲۰۱۸، با تشریح اهمیت موضوع و ضرورت پرداخت همه‌جانبه شهر نمونه گردشگری ۲۰۱۸، اظهار داشت: تبریز با ظرفیت‌هایی که دارد و برنامه‌ریزی منسجمی که می‌تواند در قالب پیشنهادات فرهنگی ارائه شود، این رخداد را به خوبی تجربه کند .

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و نیز جمع‌بندی نیازهای موجود در بخش فرهنگ گفت: می‌توان با برگزاری کنگره‌های تخصصی،جشنواره‌های بین‌المللی و نمایشگاه‌های توانمندی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد کرد و تبریز را به شایستگی شناساند .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، از ایجاد موج اجتماعی و همه‌گیر بین همه شهروندان و اقشار اجتماعی، به‌عنوان عاملی مؤثر در برگزار موفق این رخداد یاد کرد.

وی افزود: این عامل سبب می‌شود که همه شهروندان و اقشار اجتماعی، خود را در این رخداد سهیم بدانند و با طرح پیشنهادات و ایده‌ها و نیز توانمندی‌های این حوزه، تبریز را به‌عنوان شهر نمونه گردشگری عرضه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.