کد خبر : 8793
تاریخ انتشار : شنبه 12 جولای 2014 - 1:40

مشکل سد معابر را اصناف خودشان حل کنند/ نمی خواهیم بصورت چکشی عمل کنیم

مشکل سد معابر را اصناف خودشان حل کنند/ نمی خواهیم بصورت چکشی عمل کنیم

به گزارش شبستر نیوز،رسول ارشدی شهردار صوفیان در سخنان خود قبل از خطبه های نماز جمعه صوفیان  گفت:شهرداری صوفیان دست یاری به طرف مردم دراز کرده و برای پیشبرد عموم  کارها از آنها کمک می خواهد وی افزود: ارتباط بین شهرداری و مردم باید تنگاتنگ باشد و مردم همیشه در کنار شهرداری باشند تا شهرداری

به گزارش شبستر نیوز،رسول ارشدی شهردار صوفیان در سخنان خود قبل از خطبه های نماز جمعه صوفیان  گفت:شهرداری صوفیان دست یاری به طرف مردم دراز کرده و برای پیشبرد عموم  کارها از آنها کمک می خواهد
وی افزود: ارتباط بین شهرداری و مردم باید تنگاتنگ باشد و مردم همیشه در کنار شهرداری باشند تا شهرداری هم بتواند برای هرچه بهتر شدن عمران و آبادانی شهر تلاش کند .
وی با اشاره به اینکه هیچ کمک مالی به شهرداری از سازمانهای دولتی نمی شود از مردم خواستار شد تا با پرداخت به موقع عوارض دست شهرداری را برای کمک و عمران و ابادانی شهر باز کند.

ارشدی در ادامه سخنان خود مشکلات شهر صوفیان را برشمرده و گفت:کمبود آب ، فاضلاب های خانگی ،سد معبر اماکن و اصناف و کسری پارکینگ از عمده مشکلات شهر می باشند که برای حل و رفع آنها تلاش های جدی کرده ایم .
وی ادامه داد: کمبود آب مهمترین مشکل شهر می باشد که یکی از علت های  آن مصرف بیش از حد آب توسط باغات و ویلاهای اطراف می باشد که این امر باعث شده این مشکل گریبان گیر مردم داخل شهر خود باشد و باید به آن توجه بیشتری شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مشکل اشغال معابر توسط اصناف و مغازه داران اشاره کرده و بیان کرد:مشکل سد معابر را اصناف خودشان حل کنند چرا که نمی خواهیم بصورت چکشی عمل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبستر شنبه , 12 جولای 2014 - 11:51

باز هم فرار از زیر بار مسئولیت بگو شهرداری وقت نداره و بیشتر تمرکزش رو بخش فنی و پروانه دادن و پول گرفتنه