کد خبر : 87691
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 11:26

اعزام ۲ هزار دانش آموز آذربایجان‌شرقی به مناطق عملیاتی در ماه جاری

اعزام ۲ هزار دانش آموز آذربایجان‌شرقی به مناطق عملیاتی در ماه جاری

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ماه جاری ۲ هزار دانش آموز پسر استان در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی در جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق ۲ استان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش مراغه برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه اعزام دانش آموزان استان به مناطق های عملیاتی جنوب و شمالغرب در سال جاری ۲۴۰۰۰ دانش آموز بود.

وی افزود: در ماه جاری ۲ هزار دانش آموز پسر استان در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: دشمن با تمامی امکانات خود می‌خواهد فرهنگ ضد اسلامی را در ذهن ما بذر پاشی کند و منطقه ما را به منطقه‌ای ناامن تبدیل کند.

وی افزود: باید توجه کنیم که اگر مدافعان حرم حضور نداشتند مشکلات فراوانی کشور ما را فرا می گرفت و وظیفه ما این است که حمایت و پشتیبانی از آنها را گسترش دهیم.

علمی در ادامه به موضوع هفته امور تربیتی اشاره کرد و گفت: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته امور تربیتی صورت گرفته است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا نیز در این جلسه گفت: اگر وجود جریان‌های تکفیری در منطقه را ریشه‌یابی کنیم خواهیم دانست که ریشه آن در دست استکبار جهانی است.

اصغر عباسقلی‌زاده به نقش مدافعان حرم در امنیت منطقه اشاره کرد و گفت: وجود نیروهای مدافع حرم و نیروهای مردمی باعث شده است نقشه‌های پلید تکفیری‌ها خنثی شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از برنامه‌های پرورشی این اداره اشاره کرد و گفت: تاکید ما در این مجموعه بر عملیاتی کردن و اثر بخشی برنامه‌های پرورشی است.

جلیل اسلامی افزود: در فعالیت‌های پرورشی باید قبل از چگونگی کار، چرایی کار نیز تعریف شود و این یکی از اهداف و اولویت ما در این مجموعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.