کد خبر : 8752
تاریخ انتشار : شنبه 12 جولای 2014 - 1:13

حضور کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس در نمایشگاه قرآن تبریز

حضور کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس در نمایشگاه قرآن تبریز

کانون فرهنگی هنری مسجد الغدیر سیس در نمایشگاه قرآن تبریز اقدام به دایر کردن غرفه کرده است.

DSC03508به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام ثنایی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس، در گفتگو با شبسترنیوز ، با اشاره به فعالیت های غرفه این کانون در نمایشگاه قرآن تبریز اظهار داشت:مسابقه بزرگ خانواده قرآنی در حاشیه این نمایشگاه به همت کانون الغدیر سیس برگزار می شود و علاقمندان می توانند پاسخ سؤالات را به کانون الغدیر و یا آدرس اینترنتی www.alghadirsis.ir ارسال نمایند
ثنایی ادامه داد: کتب انقلاب اسلامی در پنج شهرستان استان آذربایجان شرقی در این غرفه به نمایش گذاشته شده که این کتاب ها به همت این کانون منتشر شده است.

وی نمایش فعالیت های شاخص استانی کانون الغدیر سیس از جمله تدوین کتاب انقلاب اسلامی، طرح چهره به چهره، راه اندازی سایت مشاوره تخصصی، تجهیز کانون های فرهنگی هنری مصلی های استان را از دیگر فعالیت های غرفه کانون الغدیر سیس در نمایشگاه قرآن برشمرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس ادامه داد: فعالیت های شاخص کانون در محیط مسجد و شهر از جمله احداث ساختمان کانون الغدیر که در مراحل پایانی است، در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام ثنایی اظهار داشت: دوره آموزشی نهج البلاغه ویژه روحانیون و مدیران مسئول کانون های استان با عنوان نردبان آسمان، سال گذشته به همت کانون الغدیر سیس و با همکاری بنیاد نهج البلاغه تهران برگزار و در پایان گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اعطا شد که فعالیت های این دوره آموزشی در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

وی نمایش فعالیت های برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، روخوانی، روانخوانی، تجوید برای تمام مقاطع تحصیلی خواهران و برادران، مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی، برگزاری مراسم ملی و مذهبی، محفل انس با قرآن و یادواره شهدا با همکاری هیات امنای مساجد، حسینیه ها و خیریه ها، شورای اسلامی، شهرداری و حوزه مقاومت بسیج، برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی ویژه خواهران و برادران در تمام مقاطع تحصیلی و اطلاع رسانی و تبلیغات درباره سایت مشاوره را از دیگر بخش های غرفه کانون الغدیر در نمایشگاه قرآن تبریز دانست.

ثنایی در بخش پایانی گفتگوی خود گفت: دکترشبستری معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان شرقی در روز دوم نمایشگاه از غرفه این کانون بازدید به عمل آورد.
گزارش تصویری از نمایشگاه قرآن و غرفه کانون الغدیرسیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

م.ق شنبه , 12 جولای 2014 - 10:21

خداوند اجرتان دهد.انشاالله شاهد پیشرفتهای بیشتر و عالی تر این کانون باشیم.

م.م.س یکشنبه , 13 جولای 2014 - 0:41

موفق و موید باشید