کد خبر : 8741
تاریخ انتشار : جمعه 11 جولای 2014 - 14:56

مخالفت با حجاب،مخالفت با اصل دین اسلام است + اسامی شهدا

مخالفت با حجاب،مخالفت با اصل دین اسلام است + اسامی شهدا

امام جمعه شبستر در نمازجمعه این هفته گفت:با توجه شود که خون های زیادی در راه حفظ حجاب در کشورهای اسلامی و به خصوص ایران عزیز ریخته شده است و نشان دهنده ی این است که مخالفت با حجاب در عمل مخالفت با اصل دین اسلام است .

imagesبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد گفت:رعایت تقوا در این است که هر کس در هر جایگاهی وظیفه ی خود را بداند و به آن عمل کند .

وی با اشاره به یکی از سیره های عملی امام حسن (ع) ، احسان و کرامت  را از ویژگی های آن حضرت دانسته و گفت:عدم توجه لازم و داشتن بصیرت کافی نزدیکان امام حسن (ع) باعث شد که آن حضرت به جهت حفظ اسلام و مسلمانان و دفع شر معاویه ، تن به صلح با اوبدهدو امروز  تمام توان دشمن صرف از بین بردن بصیرت دینی در جامعه ی اسلامی شده است .

امام جمعه شبستربا اشاره به روز ملی عفاف و حجاب،افزود:باید توجه شود که خون های زیادی در راه حفظ حجاب در کشورهای اسلامی و به خصوص ایران عزیز ریخته شده است ونشان دهنده ی این است که مخالفت با حجاب در عمل مخالفت با اصل دین اسلام است .

وی در بخش دیگرسخنان خود گفت:هدف اصلی دشمنان این است که غیرت دینی را در بین جوانان اسلام و به ویژه شیعیان از بین ببرد  و   برای اینکار از راههای  مختلف مانند سایت های مستهجن اینترنتی و برنامه های مبتذل ماهواره ای استفاده میکنند .

محمدزاده در ادامه با اشاره به وصیت نام امام خمینی(ره)گفت: وصیت  امام خمینی (ره) به مسئولان کشور این بود که« نگذارید نشریات و مجلات در کشور اسلامی از راه اسلام منحرف شوند و جامعه را با انحطاط بکشند ».

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد:وجود شورای نگهبان هم در عرف و هم در قانون و هم در دین موید سلامت جامعه است و وسیله پیشرفت جامعه اسلامی است و کسانی که خواستار انحلال شورای نگهبان هستند ، میخواهند بر اغراقات خود سرپوش بگذارند که این تفکر نیر مانند همه تفکرات شیطانی دیگر از سر منشا استکبار جهانی (آمریکا) نشات میگیرد .

Capture

 Capture1

انتها /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سرباز گمنام جمعه , 11 جولای 2014 - 22:02

باسلام و تحیت،
چرا مسئولین ادارات تسوج در نماز جمعه شرکت نمی کنند؟؟؟
مسئولین باید در نماز جمعه حضور پیدا کنند تا حرف های مردم را بشنوند تا بهتر بتوانند کارهای خود را انجام دهند و رضایت خدا و مردم را به دست آورند!!!

تسوجی جمعه , 11 جولای 2014 - 23:59

حضرت امام خمینی (ره):
این نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی به جمهوری اسلامی ایران است.

!!! شنبه , 12 جولای 2014 - 0:21

بله درست است متاسفانه حضور مسئولین تسوج در نماز جمعه کمرنگ است.

بسیجی شنبه , 12 جولای 2014 - 0:27

سلام، بخشدار تسوج باید به عنوان نماینده دولت از روسا وکارمندان بخواهد در نماز جمعه حضور داشته باشند ودر صفوف اول نماز حاضرشوند!!!!!!!!!!!!!!!

بهزاد شنبه , 12 جولای 2014 - 0:57

سلام این کار اصلا خوب نیست مگه نماز جمعه اجباری هست؟؟ اون موقع ریا میشه حضور در نماز جمعه

یک دوست سه‌شنبه , 15 جولای 2014 - 0:55

این آقای بسیجی راست می گوید.او که نمی خواهد مسوولان را مجبور به شرکت در نماز جمعه کند.ولی از نظر سیاسی،اجتماعی،عرفی باید مسوولان بیشتر از مردم در نماز جمعه باشند.