کد خبر : 87120
تاریخ انتشار : جمعه 19 فوریه 2016 - 11:11

وزیر بهداشت بینایی چشم ۱۲ بیمار روستای ابوشانک را به آنان بازگرداند

وزیر بهداشت بینایی چشم ۱۲ بیمار روستای ابوشانک را به آنان بازگرداند

وزیر بهداشت در سفر امروز خود به آبادان در روستای ابوشانک ۱۲ عمل جراحی چشم انجام داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حاشیه طرح نورآوران سلامت دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور با حضور در مرکز نورآوران سلامت روستای ابوشانک توابع آبادان طی بازدید از این مرکز پزشکی با استقبال فراوان اهالی این دیار قرار گرفته و با ذوق و شوق دو چندان به اتاق عمل جراحی رفته و بعد از معاینه بیماران چشمی اقدام به عمل جراحی کرد.

در این منطقه تعداد ۵ هزار و ۷۱۸ نفر که دچار مشکلات چشمی بوده با مراجعه به این مرکز درمانشان تکمیل شده است و پزشکان متعهد و معتقد مرکز نورآوران سلامت بعد از ویزیت و عمل جراحی تا پایان دوران نقاهت بیمار افراد را همراهی می‌کنند و این مراحل تا بهبودی کامل بیماران صورت می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی پس از معاینه چشم بیماران، آنانی را که نیازمند جراحی بودند روانه اتاق عمل کرد و به جراحی چشم آنان پرداخت تا از آسیب های بیشتر بیماری جلوگیری کند و تا کنون۱۲ جراحی چشم در این منطقه انجام داده است.

مردم اهالی این منطقه صبحگاه با حضور در این مرکز آمده و با معاینه اولیه این عزیزان به وسیله پزشکان متخصص این مرکز پرونده درمانی‌شان کامل می‌شود.

بر اساس این گزارش در این دیار تعداد ۲ هزار و ۷۲۰ نفر به مشکلات دهان و دندانشان رسیدگی شد و همه مراحل درمان تحت پزشکان متعهد این مرکز به خوبی انجام شد و این بیماران رضایت قلبی واقعی از عملکرد و اخلاق پزشکان نورآوران سلامت ابراز داشتند.

در مرکز نورآوران سلامت ابوشانک ۲۸۰ عمل جراحی انجام شده است و ۱۸۰ نفر با تکمیل پرونده پزشکی‌شان در نوبت عمل قرار دارند.

در منطقه روستای ابوشانک توابع آبادان در حدود ۵ هزار و ۸۰۰ نفر هنوز معاینه نشده و پرونده پزشکی‌شان تشکیل نشده است.

شایان ذکر است در هنگام ورود وزیر به این مرکز مردم بسیاری از اهالی این روستا و همچنین مناطق دیگر استقبال بسیار چشمگیری از وزیر داشته و از خدمات بسیار ارزشمند ایشان تجلیل و تشکر ویژه‌ای کردند.

طی صحبتی که با بیماران این مرکز انجام شد این عزیزان این مطلب را به فراوانی ذکر می‌کردند که اگر پزشکان نورآوران سلامت نبودند ما شاید رنگ پزشک متخصص را ندیده و چشم‌مان را عمل جراحی نمی‌کردیم.

در این مرکز پزشکان متخصصی از سراسر کشور به دور هم جمع شدند و آن چیزی که سبب قوت قلب پزشکان بوده دعای خیر افراد بیمار است و به قول خود پزشکان این کار یک کار ارزشی است و تا آخر عمر باقیات و صالحات برای ما می‌گذارد و به همین خاطر خانواده‌های این پزشکان با خوشحالی و آغوش باز از این مسئله استقبال می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.