کد خبر : 87086
تاریخ انتشار : جمعه 19 فوریه 2016 - 4:06

رعایت اخلاق تبلیغاتی، میثاق مشترک ۱۸ کاندیدای انتخاباتی شبستر

رعایت اخلاق تبلیغاتی، میثاق مشترک ۱۸ کاندیدای انتخاباتی شبستر

نشست مشترک عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با نامزدهای مجلس از حوزه انتخابیه شبستر با شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

فرمانداربه گزارش شبسترنیوز، در این جلسه امام جمعه شهرستان شبستر طی سخنانی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از آنها خواست اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات خود رعایت کنند.
حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در هر کاری خدا را از یاد نبرید از کاندیداها خواست تبلیغات را تنها به عنوان ابزار رقابت در نظر بگیرند واز  ایجاد شکاف و اختلاف پرهیزکنند.
وی اظهار داشت: برای انتخابات اخلاقی تعریف شده است که از آن جمله داشتن ایمان و اعتقاد، باور کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید مراقبت و مواظبت و دوری از تخریب دیگران و دوری جستن از غیبت، افترا، آبروریزی و سوء ظن در هر شرایطی توسط نامزدها لحاظ گردد.
وی به مجریان انتخاباتی هم توصیه کرد: رعایت ایمان و باور انتخاباتی برای نامزدها واجب است ولی برای مجریان و مسئولان انتخاباتی واجب تر، که در این امر اگر نفسانیات بر انسان تسلط یابد جامعه متضرر خواهد شد.
در این مراسم فرماندار شبستر به بیان گزارشی  از فعالیت هیئت اجرایی و آمار انتخابات این شهرستان پرداخت و گفت: صلاحیت ۱۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این شهرستان توسط مبادی ذیربط بر انتخابات تایید شده است.
سید سعید کاشانی در مورد برنامه تبلیغات قانونی انتخابات هم گفت: روز چهارشنبه ۲۸بهمن اسامی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده و تبلیغات نامزدهای انتخابات نیز از روز پنج شنبه ۲۹بهمن آغاز و تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت و روز ششم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی ممنوع خواهد بود.
فرماندار شبستر در مورد اقدامات ستاد های اجرایی و فرمانداری برای برگزاری انتخابات هم اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با مهیا کردن شرایط زمینه مشارکت مردم را در این دوره از انتخابات افزایش دهیم .
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان شبستر با اشاره به استقرار ۱۱۳ شعبه اخذ رای، که از این تعداد  ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی ، ۳۹ شعبه در بخش صوفیان و ۲۱ شعبه اخذ رای در بخش تسوج در نظر گرفته شده است که در ۱۰۳ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار در نقاط شهری و روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است .
رئیس شورای تامین شهرستان شبستر گفت: با هدف رسیدگی به تخلفات احتمالی در حوزه تبلیغات نیز کمیته پیشگیری از تخلفات در دادگستری شهرستان با عضویت دستگاه های ذی‌ربط تشکیل شده است و امور مربوطه را تحت نظر دارند.
وی با بیان اینکه در انتخابات سه مرحله مد نظر مسئولان امر قرار دارد که می‌توان به قبل، حین و پس از انتخابات تقسیم‌بندی کرد، افزود: خوشبختانه از حیث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آمادگی لازم برای برپایی انتخابات پیش رو وجود دارد.
​خبرنگار: علیرضا خوش نیت​

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.