کد خبر : 86415
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فوریه 2016 - 10:54

نباید افرادی به مجلس راه یابند که می خواهند کشور را تقدیم آمریکا کنند

نباید افرادی به مجلس راه یابند که می خواهند کشور را تقدیم آمریکا کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: در کنار حضور در انتخابات باید به انتخاب افراد اصلح نیز توجه شود و از میان افرادی که شورای نگهبان حداقل صلاحیت آنان را تایید کرده افراد صالح‌تر انتخاب شوند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تبریز بیدار، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در مراسم یادواره شهدای محله کوچه باغ تبریز با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در تمام تواریخ ایام و روزهای سرنوشت‌سازی هستند که در این ایام خاص برنامه‌هایی اجرا می‌شود و در تمام کشورها به مناسبت ایامی چون روز استقلال برنامه‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دهه فجر در ایران متفاوت با دیگر ایام سرنوشت‌ساز در کشورهای دیگر بوده و همراه با راهنمایی است.

 

نماینده ولی فقیه  در استان، تاکید کرد: راهپیمایی‌های که قبل از پیروزی انقلاب در مدت ۱۵ سال رخ داد موجب خشم و وحشت کفار شد و استکبار جهانی و رژیم پهلوی از این راهپیمایی‌ها حساب می‌بردند و به همین خاطر این راهپیمایی‌ها تداوم یافت.

 

وی  افزود: دشمنان و استکبار همواره از در صحنه بودن مردم که اظهار وفاداری به نظام اسلامی و رهبری است حساب برده و جرات دست درازی به کشور را ندارند.

 

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، گفت: برکات حضور در صحنه و ولایت ولی‌فقیه در جامعه عامل پیروزی و تداوم انقلاب هستند و باید از این دو عامل همواره برخوردار بوده و تبعیت از رهبری مد نظرمان باشد.

 

وی ، خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبری همواره حکمت‌آمیز بوده و برای مصلحت کشور و دنیا و آخرت است و همیشه باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

 آیت الله مجتهد شبستری، تاکید کرد: حضور مردم در صحنه و راهپیمایی‌ها این پیام را دارد که مردم از انقلاب اسلامی ناامید نشده‌اند و پایبند به انقلاب اسلامی هستند و باید همواره حضور مردمی در صحنه حفظ و تداوم یابد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به مصادیق مفاسد در قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل انقلاب، مفاسد سراسر کشور را گرفته بود و خبری از اسلام و قرآن نبود ولی به برکت انقلاب اسلامی دست استعمار از این کشور کوتاه شد و اگر امروز به کشورهای استعمار زده توجه کنیم نعمت انقلاب را بیشتر درک می‌کنیم.

 

وی، یادآور شد: حضور در راهپیمایی بسیار مهم است و در کنار آن آزمون عملی دیگری نیز پیش رو داریم که همان انتخابات است و در انتخابات برخلاف راهپیمایی میزان حضور مردم به صورت دقیق و مستند مشخص شده و دشمن بیشتر حساب می‌‌برد.

 

عضو روحانیت مبارز، توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات را مورد تاکید قرار دادو گفت: حضور در راهپیمایی و انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و جمعی از مراجع تقلید بر این مسئله تاکید کرده و آن را توصیه می‌کنند.

 

وی اظهار دشت: در کنار حضور در انتخابات باید به انتخاب افراد اصلح نیز توجه شود و از میان افرادی که شورای نگهبان حداقل صلاحیت آنان را تایید کرده افراد صالح‌تر انتخاب شوند.

 

نماینده ولی فقیه  در آذربایجان‌شرقی در پایان  یادآور شد: اگر اهل مسجد و نمازهای جمعه و جماعات در انتخابات شرکت نکنند افراد دیگری پای صندوق رای آمده و افراد زاویه‌دار و کسانی را که تعهد کافی ندارند را انتخاب می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.