کد خبر : 86390
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فوریه 2016 - 10:24

نباید افرادی که منشأ تفرقه و اختلاف هستند به مجلس راه یابند

نباید افرادی که منشأ تفرقه و اختلاف هستند به مجلس راه یابند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نباید افرادی که منشأ تفرقه و اختلاف هستند به مجلس راه یابند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده در همایش انتخابات و مشارکت حداکثری که در تالار معلم تبریز برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارداشت: ادامه این حضور گسترده در انتخابات روز ۷ اسفند تکمیل خواهد شد.

وی گفت: با برگزاری انتخاباتی پرشور به جهانیان ثابت می‌کنیم که میزان وفاداری و حمایت مردم ایران از انقلاب، بیشتر از آن چیزی است که آنها در ذهن خود تصور می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات یک حق اساسی است که انقلاب به مردم برگرداند، افزود: شاید قبل از انقلاب هم انتخاباتی صورت می‌گرفت اما نتیجه آن بر خلاف خواست و رأی مردم اعلام می‌شد، پس همه ما باید در حفظ این دستاورد بزرگ تلاش کنیم.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را اولویت اصلی نظام دانست و افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری هم تأکید کرده‌اند همه مردم از هر جناح و سلیقه سیاسی بایستی در انتخابات شرکت کنند و ما مسئولان اجرایی هم باید اعتماد و امانت‌داری مردم را جلب کنیم.

جبارزاده به عدم حمایت دولت از جناح‌ها و جریان‌های خاص در انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و تصریح کرد: دولت بنا ندارد که از کاندیدای خاص در حوزه‌های مختلف حمایت کند، بلکه با ایجاد فضایی امن و سالم سعی می‌کند افرادی لایق و شایسته به قوه مقننه راه پیدا کنند و همراهی خوبی بین دولت و مجلس ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی حساسیت خاص خود را دارند و نماینده هر استان عصاره آن منطقه هست، پس انتخاب فردی اصلح، معتقد به نظام و رهبری، باتجربه و پخته به ارتقاء جایگاه استان کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران از تفرقه و اختلاف ضربه‌های زیادی خورده است گفت: اختلافات بین قوا و دستگاه‌های اجرایی به ضرر مردم تمام شده است و اجازه ندهیم افرادی به مجلس راه بیابند که منشأ تفرقه و اختلاف باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.