کد خبر : 8611
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 جولای 2014 - 12:10

تصویب دومین رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد صوفیان

تصویب دومین رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد صوفیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان از تصویب دومین رشته کارشناسی ارشد در واحد صوفیان خبر داد.

khosravifarبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ، حسین خسروی فر با بیان اینکه واحد صوفیان توانسته با پیشرفت های علمی و پژوهشی و فرهنگی و عمرانی ، خود را دربین واحدها متمایز سازد گفت : سیاست واحد  در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی ، جذب دانشجویان مستعد در رشته های فنی و مهندسی مورد نیاز شهرستان بوده است.

وی افزود : با تلاش و همکاری حوزه ی آموزشی دانشگاه رشته کارشناسی ارشد مهندسی برق – الکترونیک از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تأییدیه گرفت و جذب دانشجو از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به موقعیت ویژه اقتصادی شهرستان صوفیان و وجود شهرک های صنعتی و سرمایه گذاری خارجی و کارخانه های متعدد راه اندازی این رشته یقیناً برای پیشرفت شهرستان نیز موثر خواهد بود و این رشته تقدیم مردم شهرستان صوفیان می شود.
خسروی فر تصریح کرد : اولین رشته کارشناسی ارشد واحد صوفیان  رشته مهندسی شیمی کاربردی بود که از ابتدای مهرماه سال جاری پذیرای متقاضیان این رشته خواهیم بود.

وی تاکید کرد : با اقدامات انجام شده و مقدمات فراهم شده و مساعدت مسئولین امید است در آینده نزدیک شاهد تصویب حداقل 2 رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یالثارات الحسین(ع) دوشنبه , 7 جولای 2014 - 14:10

باسلام و تحیات،
با گذشت ۵ ماه و نيم از زمان توقيف يالثارات الحسين (ع) بالاخره در تاريخ دوم تير ماه سال جاري ، برائت اين هفته نامه از تمام موارد اتهامي طرح شده از سوي هيات نظارت بر مطبوعات ، توسط بازپرس شعبه دوازدهم دادسراي فرهنگ و رسانه اعلام شد و بدين ترتيب يالثارات از روز چهارشنبه ۱۸ تير ماه ، به روي پيشخوان دكه هاي مطبوعاتي و مصلاهاي برگزاري نماز جمعه باز خواهد گشت.
اعلام اين خبر قطعا مايه مسرت مخاطبان هفته نامه يالثارات و هواداران راستين آزادي بيان خواهد بود ، اما از ديگر سو قطعا مي تواند مايه خجالت و سر افكندگي مدعيان دروغين آزادي بيان باشد كه با استفاده از موقعيت بدست آمده از قبل جايگاه هاي مسئوليتي از هيچ جفايي درحق يالثارات به عنوان تريبون ملت مستضعف دريغ نكردند. همچنين شايد خالي از لطف نباشد كه تقارن اين بازگشت سرفرازانه با روز ۱۸ تير را ، نمادي از ترس و دلهره اي قلمداد كنيم كه حزب الله در دل فتنه گران ۷۸ ايجاد مي كرد.
اين هفته نامه درحالي به دكه هاي مطبوعاتي باز مي گردد كه در «دوران جديد» تريبوني براي اعلام راي گروههاي سازمان يافته امت حزب الله به مخاطبان عام و هدف خواهد بود.

تسوجی چهارشنبه , 9 جولای 2014 - 11:30

باسلام، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جناب آقای خسرویفر ریاست محترم دانشگاه آزاد صوفیان صمیمانه تشکر می کنم.

حمید قائمی یکشنبه , 9 آگوست 2015 - 20:39

باسلام احتراما خواهشمند است در موارد تغییر رشته در کارشناسی ارشد عمران به ارشد برق راهنمایی بفرمایید.
1-اینجانب انتخاب رشته کارشناسی ارشذ عمران را امتحان داده و انتخاب اول دانشگاه آزاد صوفیان میباشد
2- اینجانب میتوانم تغییر رشته به کارشناسی ارشد برق ثبت نام کنم توضیح اینکه مدرک کارشناسی عمران دارم
3- درصورت عدم ثبت نام باید سال 95 دوباره امتحان بدهم راهنمایی بفرمایید.