کد خبر : 85345
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 فوریه 2016 - 10:02

بیش از ۹۷ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند

بیش از ۹۷ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، بابیان اینکه روستاهایی که حداقل سه خانوار در آن روستاها ساکن هستند جزو برنامه‌های برق‌رسانی قرار ندارند، گفت: تنها درصد باقی‌مانده که برق ندارند به ۳ درصد رسیده و ۹۷ درصد روستاها از نعمت برق برخوردارند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، یوسف سرافراز با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهرستان اهر، اظهار داشت: بیش از ۱۰ پروژه توزیع برق به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اهر به بهره‌برداری رسید و علاوه بر این پروژه‌ها به سه روستای فاقد نعمت برق در این شهرستان برق‌رسانی انجام‌شده و افتتاح شد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای آلمان جدید، یوزبند و قراجه شهرستان اهر و اهالی که در این روستاها ساکن هستند از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه پروژه‌های برق‌رسانی به برخی از روستاهای شهرستان اهر در حال اجرا است، گفت: روستاهایی که عملیات برق‌رسانی آنها در حال انجام است تا هفته دولت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پس از اتمام این پروژه‌ها، با توجه به اینکه در برخی از روستاها ساکن دائمی نداریم پرونده برق‌رسانی به روستاهای شهرستان اهر بسته می‌شود.

وی بابیان اینکه روستاهایی که حداقل سه خانوار در آن روستاها ساکن هستند جزو برنامه‌های برق‌رسانی قرار ندارند، ادامه داد: تاکنون با اجرای عملیات‌های برق‌رسانی به روستاها در شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی، تنها درصد باقی‌مانده که برق ندارند به ۳ درصد رسیده و ۹۷ درصد روستاها از نعمت برق برخوردار هستند.

سرافراز با تاکید بر اینکه پروژه‌های در حال انجام شرکت توزیع نیروی برق استان اغلب ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با اتمام این پروژه‌ها در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: درمجموع طی دهه فجر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با ۷۸ پروژه برق‌رسانی در شهرستان‌ها و بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.