کد خبر : 8478
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 جولای 2014 - 11:59

وضعیت سفید شهرستان شبستر از نظر آلودگی به مواد مخدر

وضعیت سفید شهرستان شبستر از نظر آلودگی به مواد مخدر

فرماندار شبستر با تأکید برانجام کارهای فرهنگی و آموزش عمومی برای آگاه کردن اقشار مختلف مردم از مضرات مصرف مواد مخدر گفت: شبستر نسبت به سایر مناطق به علت فرهنگی بودن از نظر آلودگی به مواد مخدر دارای وضعیت سفید است.

imagesبه گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز، سعید کاشانی  در جلسه  سه شنبه 10تیرماه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در محل بخشداری تسوج ترتیب یافت اظهار کرد: مواد مخدر امروزه در جامعه ما به عنوان یک معضل اجتماعی مطرح است که استکبار از آن به عنوان ابزاری برای به تباهی کشاندن جوانان کشور استفاده کرده و در این میان عده‌ای نیز ناخواسته و از روی ناآگاهی به دام این بلای خانمانسوز می‌افتند و باعث بروز مشکلات اجتماعی مختلفی در جامعه می‌شوند.

وی گفت: باید با تلاش همه جانبه و همکاری تمام ادارات و ارگان‌ها و خود مردم شرایط و فضایی را ایجاد کنیم که گسترش مواد مخدر کمتر شود زیرا منشاء فساد و بسیاری از بزه کاری‌ها مواد مخدر است.

فرماندار شبستر با بیان اینکه اعتیاد بیماری شوم اجتماعی است که زندگی انسان‌ها را به مخاطره می‌اندازد و بی‌شک تاثیرات منفی وافری در جامعه خواهد داشت، ضمن برشمردن راه‌های ابتلا به اعتیاد در جامعه افزود: باید برای پیشگیری و ریشه کنی این پدیده خانمانسوز تمام همــت خود را خرج کنیم.

وی گفت: هدف قاچاق موادمخدر توسط استکبار تسلط بر جوامع و فرهنگ‌های مختلف است و این جزو ابزار استعمار در جهان شمرده می‌شود که دشمنان ایران اسلامی هربار از روشی جدید برای مبارزه با ایران اسلامی وارد شده‌اند و اکنون در مقابله با جنگ نرم دشمن و در برابر هجمه‌های فرهنگی باید همت همگانی و اراده عمومی وجود داشته باشد.

کاشانی با تأکید برانجام کارهای فرهنگی و آموزش عمومی برای آگاه کردن اقشار مختلف مردم از مضرات مصرف مواد مخدر اظهار داشت: شبستر نسبت به سایر مناطق به علت فرهنگی بودن منطقه از نظر آلودگی به مواد مخدر دارای وضعیت سفید است، اما دانشگاه‌ها با انجام تحقیقات علمی به منظور ارائه راه‌حل‌های ریشه‌ای و همچنین آموزش و پرورش با هوشیار کردن والدین و آموزش مهارت‌های فرزندپروری و کنترل صحیح فرزندان در خانواده‌ها، نقش با اهمیتی در کم کردن این معضل اجتماعی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبارزه با موادمخدر یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مسئولان و تمام شهروندان است، پلیس درصدد است که برای این بحث با جدیت با سوداگران مواد مخدر مبارزه کرده و این معضل بزرگ اجتماعی را حل کند.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد: تدوین برنامه اوقات فراغت مناسب برای نوجوانان در کنار خانواده بسیار تعیین کننده و بازدارنده است و خانواده‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فرزندانشان زمان بیشتری را در کنار آنها سپری کنند.

علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

. چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 12:57

سلام چرا عکس ندارین ؟

دهقان چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 14:30

با سلام . از چی ؟؟

میثم. چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 13:24

آقای فرماندار خوش بحالتون که این قدر بیخیالین.جناب دیگه کم کم مغازه دارا هم دارن کاغذ می چسبونن که انواع مواد مخدر داریم.

خدا از خانواده ها بدور کنه این بلای خانمانسوز را

م.ق چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 13:30

انشاالله که این معضل اعتیاد از شهرستان ما و بلکه از ایران اسلامی ریشه کن شود.

اکبر چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 15:33

سلام فرماندار محترم این امار از کجاست بیا شنداباد ببین چقدر راست گفتی.

!!! چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 21:45

سلام
وضعیت آمار مواد مخدر شهرستان قرمز است نه سفید!

تسوجی پنج‌شنبه , 3 جولای 2014 - 0:10

باسلام،
از فرماندار محترم تدبیر و امید مي خواهم كه فكري به حال آب
آشاميدني (آلوده) شهرتسوج كنند. درست نيست مردم مظلوم به خاطرآشاميدن آب آلوده بيمار شوند!!!

. پنج‌شنبه , 3 جولای 2014 - 7:47

سلام خب عکس از جلسه ! شما فقط عکس فرماندار را زدین

آرزو.ص پنج‌شنبه , 3 جولای 2014 - 15:26

آقای فرماندارخسته نباشین واقعن مث اینکه درجامعه حضورندارین واین اعدادوارقام روب صورت چشم بسته بیان میکنین چون اگه درجامعه حضورداشین وواقعیت رامیدیدین این چنین نمیگفتین

دلسوخته پنج‌شنبه , 3 جولای 2014 - 19:23

سلام
فرماندار محترم تدبیر و امید آن آمار و ارقام را که به مردم بیان
می کند اشتباهی است…!؟

احمدی جمعه , 4 جولای 2014 - 2:28

فرماندار محترم گفته اند سفید نسبت به بقیه مناطق
یعنی جزو مناطق قرمز نیست و اعتیاد کمتر است نه اینکه اصلا وجود ندارد

نا شناس جمعه , 4 جولای 2014 - 13:24

فکر می کنم آقای فرماندار،در آمارگیری هاآمارگیران را به خانه مردم فرستاده تا از آن هابپرسند معتاد دارند یا نه؛آخر معتاد که خودش نمی گوید من معتادم در هرکوچه ای حد اقل یک معتاد داریم.

بهزاد جمعه , 4 جولای 2014 - 18:01

سلام این جلسه نیز برای کم کردن مشکل اعتیاد در شهرستان شبستر برگزار شه و فرماندار محترم نیز نگفتن اعتیاد نیست بلکه وضعیت شهرستان رو در مقایسه با شهرهای دیگه سفید گفتن

یالثارات الحسین(ع) شنبه , 5 جولای 2014 - 8:45

گروهک تروریستی داعش ۴۶ پرستار هندی که چند روز پیش در شهر تکریت ربوده بود را دیروز جمعه آزاد کرد.
این گروگانان دیروز به شهر موصل منتقل شده بودند و بر اساس اعلام مقامات هندی، در شهر اربیل به دیپلمات‌های این کشور تحویل شده‌اند. این افزاد به زودی به هند بازخواهند گشت.
مقامات وزارت امور خارجه هند پیش از این اعلام کرده بودند که با این پرستاران در تماس هستند. بر اساس آمار تأیید نشد، در حال حضار حدوداً ۱۰ هزار هندی در عراق کار می کنند.