کد خبر : 8428
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 ژوئن 2014 - 23:00

معاونین جدید آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب شدند

معاونین جدید آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب شدند

سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، و سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با حکمی از سوی دکتر سعید مشکینی، ریس این دانشگاه منصوب شدند.

IMG_0095به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، دکتر مشکینی رئیس این دانشگاه، طی حکمی دکتر ناصر ماهری سیس را به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، ودکتر محمد علی جبرئیل جمالی را به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری منصوب کرد.
دکتر مشکینی در احکام این دو معاون جدید توجه ویژه به ساز وکارهای رشد وتوسعه بیش ازپیش دانشگاه آزاد اسلامی شبستر را خواستار شده است.
دکتر ناصر ماهری، عضوهیأت علمی گروه آموزشی علوم دامی و دکتر محمد علی جمالی، عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر می با شند که فعالیتهای زیادی نیز در عرصه آموزش وپژوهش داشته اند. همچنین دکتر ماهری سابقه مدیریت و معاونت آموزش این دانشگاه را در پرونده خود دارد.
گفتنی است قبل از این دکتر حبیب اقدم شهریار، مسئولیت معاونت پژوهش و فناوری، و دکتر امیر محمد دانشیان، مسئولیت سرپرستی حوزه معاونت آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شبستر را به عهده داشتند و از اعضای هیأت علمی این دانشگاه می باشند.
خاطر نشان می سازد دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، دومین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از حیث علمی و پژوهشی است و دارای شش معاونت می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مهدی غیاث بیگی سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 7:38

با سلام
احتراما باستحضار می رساند آقای دکتر جمالی افتخار شهرستان بوده و بنده نیز افتخار شاگردی ایشان را دارم جایگاه دکتر جمالی در حد ریاست واحد دانشگاهی است.

دانشگاهی سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 8:08

به امید موفقیت این دوعزیزبزرگوار.انشاءالله با آمدن ایشان بخشی از مشکلات دانشگاه حل گردد.

مهدی گوزلی وایقان سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 9:18

سلام آقای بهزاد، ضمن تشکر از درج خبر، لطفاً حرف “و” را در تیتر خبر بین کلمه پژوهش و فناوری اضافه فرمایید. با تشکر

حامی یالثارات الحسین(ع) سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 11:08

باسلام وتحیات،
با گذشت ۵ ماه و نيم از زمان توقيف يالثارات الحسين (ع) بالاخره در تاريخ دوم تير ماه سال جاري ، برائت اين هفته نامه از تمام موارد اتهامي طرح شده از سوي هيات نظارت بر مطبوعات ، توسط بازپرس شعبه دوازدهم دادسراي فرهنگ و رسانه اعلام شد و بدين ترتيب يالثارات به زودي به روي پيشخوان دكه هاي مطبوعاتي و مصلاهاي برگزاري نماز جمعه باز خواهد گشت.
هيچ كدام از اتهاماتي كه «وزیر ارشاد» به «يالثارات» وارد نمود در محكمه به اثبات نرسيد.حال فارغ از چگونگي خسران مادي و معنوي كه توقيف نابجاي يالثارات به اين هفته نامه و مخاطبانش وارد ساخت اين سوالات از علي جنتي مطرح است كه وي اتهامات سنگين وارده به يالثارات را چگونه جبران خواهد كرد ؟! آيا وي حاضر است همانطور كه بي پروا به هناكي بر عليه يك نشريه ارزشي با ۲۰ سال سابقه انتشار پرداخت ، دوباره در پشت تريبون عمومي حاضر شود و اخلاقا به خاطر خدشه دار كردن حيثيت مومنين با استفاده از موقعيت يك وزير، از پيشگاه ملت عذرخواهي كند؟!

سرباز ولایت سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 11:12

فرازی از وصیت‌نامه شهید علی اصغر صفرخانی‌
«من به شما که پشت میزهایی که خون بهای هزاران شهید به خون نشسته است، می‌گویم و از شما می‌خواهم که فقط برای اسلام کار کنید، نه برای مقام. چون مقام ارزش انسان را پایین می‌آورد. کسانی بوده‌اند که دم از بزرگی و ریاست می‌زدند، ولیکن زمین خوردند و شما هم اگر بخواهید برای مقام کار کنید فورا زمین خواهید خورد.»

شرمنده شهدا سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 11:30

چند روز بعد از عملیات ، یک نفر رو دیدم که کاغذ و خودکار گرفته بود دستش …
هر جا می رفت همراه خودش می برد
از یکی پرسیدم: چشه این بچه؟
گفت: آرپی جی زن بوده
توی عملیات آنقدر آرپی جی زده که دیگه نمی شنوه
باید براش بنویسی تا بفهمه

دل نوشت:گوشهایت را دادی تا ما چشم و گوشمان باز شود
چشم و گوشمان که باز نشد هیچ،بماند!
شرمنده ی ایثارت هستیم جوانمرد

م.ق سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 15:20

فانوس سیس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز، انتصاب این دو بزرگوار را تبریک گفته وآرزوی موفقیت هرچه بیشتر را برای این عزیزان دارد.به همشهریان سیسی هم این انتصاب را تبریک میگوئیم چرا که جناب آقای دکتر ماهری افتخاری بزرگ و غرور آفرین برای شهرمان هستند.

مجید سه‌شنبه , 1 جولای 2014 - 16:50

جناب غیاث بیگی؛ شهرستان ما مردان و زنانی بس بزرگتر و افتخار آفرین تر از دکتر شما دارند. شاید شما هم جزء نفراتی باشید که فقط به خاطر شبستری بودنتان نمره ی خوب می گرفتید. نه؟

اعضا ومسئولین کانون الغدیرسیس چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 4:33

با سلام بدینوسیله انتصاب جناب آقای دکترناصرماهری سیس را به ایشان تبریک عرض می نماییم.

مجید چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 8:32

بنده از ارداتمندان دکتر ماهری هستم ولی نه تنها من بلکه بیشتر دانشجویان دکتر جمالی, نقدهای بسیاری به ایشان دارند. پس لطفا نظر قبلی من را که در پاسخ به آقای غیاث بیگی بود را درج کنید.

محبوبی سیس چهارشنبه , 2 جولای 2014 - 13:08

با سلام احترام انتصاب به جا و شایسته جناب اقای دکتر ماهری سیس را به سمت معاونت اموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تبریک عرض میگوییم

نادر نقشی شنبه , 5 جولای 2014 - 15:32

باعرض سلام و خسته نباشید.
باشد تا افراد شایسته و کاردان همیشه در راس امور باشند واین کار میتواند به پیشرفت کشور کمک کند. از آنجا که دکتر ماهری فعالیت بیشتری در این حوزه داشته اند انتصاب ایشان به این سمت بجا و شایسته است هرچند حق ایشان ریاستی دانشگاه می باشد.