کد خبر : 83364
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2016 - 10:58

افتتاح ۲۲۰۰ پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

افتتاح ۲۲۰۰ پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در ایام‌الله دهه فجر، ۲۲۰۰ پروژه در استان آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد که ۳۵۰ مورد در شهرستان تبریز و تعداد ۱۸۵۰ پروژه در شهرستان‌های تابع خواهد شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، محمدصادق پور مهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، اظهار داشت: استانداری آذربایجان شرقی در نظر دارد برنامه‌های افتتاحی را در دهه پیش رو انجام داده و پروژه‌های استانی را با همکاری مسئولان کشوری افتتاح کند.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر ۲۲۰۰ پروژه در استان آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد که ۳۵۰ مورد در شهرستان تبریز و تعداد ۱۸۵۰ پروژه در شهرستان‌های تابع افتتاح خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به بودجه‌های تخصیص‌یافته به ۷ پروژه‌های مذکور، تصریح کرد: اعتباری که برای به ثمر رسیدن افتتاح‌ها در این دهه تعیین گردیده، مبلغی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان بوده و این مقدار اعتبار، از محل اعتبارات ملی، استانی و صنایع داخلی تأمین گردیده است.

وی با اشاره به وضعیت راکد ترمینال تبریز افزود: این پروژه، به عنوان مهم‌ترین پروژه‌ای که سال‌های گذشته به‌عنوان پروژه راکد محسوب می‌شد، در دهه مبارک فجر افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

پور مهدی، از افتتاح‌های مهم آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: افتتاح ۳۳۵۰ واحد مسکن مهر، از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در این استان است و با توجه به هماهنگی‌های قبلی، امیدواریم پروژه مسکن مهر را با حضور مسئولان کشوری افتتاح کنیم.

وی از افتتاح خط لوله گازرسانی به ۱۳۰ روستا در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدایی‌ترین افتتاح‌ها در سطح استان، پروژه گازرسانی به روستاها بوده و به‌طور همزمان افتتاح ۱۰۰ پروژه برق‌رسانی در استان نیز اتفاق خواهد افتاد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به بهسازی مساکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های افتتاحی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی می‌توان به افتتاح مراکز بهداشتی در شهرستان‌ها، افتتاح پروژه پاسداران، افتتاح برخی از تأسیسات شبکه‌ای فاضلابی و افتتاح سالن‌های ورزشی، اشاره نمود.

پور مهدی در پایان به افتتاح تصفیه‌خانه عجب‌شیر اشاره کرد و افزود: افتتاح تصفیه‌خانه عجب‌شیر و انتقال پساب به دریاچه ارومیه به طول ۸۹ کیلومتر، مهم‌ترین افتتاح برای تأثیرگذاری در بهبود وضعیت دریاچه ارومیه به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.