کد خبر : 8321
تاریخ انتشار : جمعه 27 ژوئن 2014 - 3:03

طرح نشاط معنوی در شهرستان شبستربرگزار می شود

طرح نشاط معنوی در شهرستان شبستربرگزار می شود

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان شبستر اجرا می شود.

250x199xparvaresh_wm.jpg,qitok=nXcpEfce.pagespeed.ic.Cfiuf65ng_حجت الاسلام محمدپرورش  ,رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شبستر در گفتگو با شبسترنیوز با اعلام این مطلب گفت: این طرح معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان درجوار تربت پاک امام زادگان و مساجد شهرستان شبستر اجرا می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی و طرح حفظ قرآن کریم از مهم ترین برنامه های اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شبستر می باشد و در این خصوص باید زمینه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد را ایجاد کنیم.

پرورش  افزود: نوجوانان شرکت کننده در این طرح از برنامه های مذهبی شامل احکام ، عقائد ، روخوانی ، حفظ ، روخوانی  تجوید قرآن کریم ، رایانه ،کلاس های تقویتی  و  شرکت در فعالیت های ورزشی ، فرهنگی و اردوهای سیاحتی و زیارتی در تعطیلات تابستان استفاده می کنند

وی در بخش پایانی گفتگو خود گفت: علاقمندان به شرکت در این طرح  جهت کسب اطلاعات بیشتر به مساجد و بقاع متبرکه شهرستان  یا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر مراجعه نمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نجفی یکشنبه , 20 جولای 2014 - 2:59

حاج آقا پرورش برای شبستر نعمت بزرگین.امیدواریم با گسترش دادن به فعالیتهای مذهبی شان شاهد حضور بیشتر نوجوانان در مساجد باشیم .