کد خبر : 82504
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 9:35

رکود حاکم بر کشور موجب نگرانی است/ مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود

رکود حاکم بر کشور موجب نگرانی است/ مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رکود حاکم در کشور را موجب نگرانی دانست و گفت: مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با اعضای نظام مهندسی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مشکلات کشور با شعار حل نمی‌شود و باید اقدامات عملی مؤثری صورت گیرد که متأسفانه تا کنون شاهد این مسئله نبوده‌ایم.

وی با انتقاد از برخی شیوه‌های غلط دولت‌ها، گفت: اینکه برخی دولت‌ها ظرفیت‌های نیروهای متخصص انقلابی را نادیده گرفته و اعضا و دوستان و آشنایان خود را به‌روی کار بیاورند یک خیانت بزرگ است و موجب عقب ماندگی کشور می‌شود.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)،با بیان اینکه نباید کشور را فدای جناح بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها کرد، افزود: باید با استفاده از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد به فکر حل مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم بود.

وی، افزود: مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود، مشکلات ما به‌خاطر دوری از اسلام و فرامین آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اسراف یکی از مسائل مشکل آفرین در امر اقتصاد است، تصریح کرد: متأسفانه عموم مردم برای هرکاری ماشین‌های شخصی خود را بیرون می‌آورند، این مسئله هم از سوی دولت باید پیگیری شود تا وسائط حمل و نقل عمومی گسترش یابد که فعلاً مورد بی‌توجهی دولت قرار گرفته است و هم از سوی مردم که سعی کنند تا با وسائط حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند تا هم از ترافیک شهری کاسته شود و هم آلودگی هوا کاهش یابد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر حضور گسترده مؤمنین و انقلابیون تأکید کرد و افزود: نیروهای انقلابی با حضوری پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد تا مبادا برای غرب‌گرایان و آمریکادوستان محل فعالیت باز شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخاب افراد اصلح، مؤمن، ولایی، لایق، کاردان، دردشناس و کسانی که غرب‌زده نیستند باید مورد توجه ملت بزرگ ایران قرار گیرد.

وی رکود حاکم بر کشور را موجب نگرانی دانست و گفت: متأسفانه شاهد اقدامی مؤثر از سوی دولت نیستیم و کسانی که انتخاب می‌شوند باید نسبت به حل آن اقدامات جدی انجام دهند.

آیت الله مجتهد شبستری، در خاتمه، مشکلات فرهنگی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: باید مسائل فرهنگی مورد توجه قرار و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.