کد خبر : 81985
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2016 - 9:17

نباید اجازه دهیم شناسنامه شهرمان به دست بیگانگان نوشته شود/ چهره منافقانه افراد به سادگی قابل مشاهده نیست

نباید اجازه دهیم شناسنامه شهرمان به دست بیگانگان نوشته شود/ چهره منافقانه افراد به سادگی قابل مشاهده نیست

مراسم دومین سالگرد شهادت شهید بیضایی با حضور مردم شهید پرور در مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز تبریز برگزار شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، علی قادری با بیان اینکه خون شهدا هرگز اجازه نخواهد داد اتفاقات صدر اسلام دوباره تکرار شود، اذعان داشت: اگر ما هوشیاری و بصیرت نداشته باشیم و از مسیر ولایت خارج شویم تاریخ صدر اسلام دوباره تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به رشادت های جوانان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، بیان کرد: در عصر کنونی نیز همچون دوران دفاع مقدس با اقتدار و با تدابیر رهبری اجازه تجاوز را به کشورهای بیگانه نخواهیم داد.

وی یادآور شد: میزان درخواست ها برای حضور در جبهه مقاومت به اندازه ای است که فرماندهان ما از دادن پاسخ به داوطلبین عاجز مانده اند و این همه شور و علاقه نشان می دهد که مردم کشورمان به خوبی تربیت شده اند.

نباید اجازه دهیم شناسنامه شهرمان به دست بیگانگان نوشته شود

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا به چاپ کتاب تبریز و پیرامون اشاره کرد و افزود: اخیرا این کتاب توسط افرادی از کشور ترکیه که مسیر آتا تورک را دنبال می کنند نوشته شده و چندین نفر از افراد منفور و خیانت کار را به عنوان چهره های شاخص آذربایجان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که مسئولین فرهنگی شهرمان مجوز چاپ این کتاب را صادر کرده اند و ما نباید اجازه دهیم شناسنامه شهرمان به دست افراد بیگانه نوشته شود.

چهره مناففانه افراد به سادگی قابل مشاهده نیست

قادری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در طول چند ماه اخیر چندین بار از کلمه ی نفوذ استفاده کرده اند، اظهار داشت: استفاده مکرر از کلمه نفوذ توسط رهبر معظم انقلاب نشان دهنده دغدغه رهبر در این موضوع است زیرا تاریخ نشان داده نفوذ در کشور همواره هزینه های سنگینی را در پی دارد.

وی اضافه کرد: در قضایای خیانت های بنی صدر ثابت شد که چهره منافقانه برخی افراد را به سادگی نمی توان تشخیص داد.

وی به تلاش برخی افراد برای حذف شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: اخیرا برخی افراد از زبان امام خمینی (ره) حرف هایی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا را مطرح می کنند ،که سخنان امام خمینی (ره) در وصایایشان خلاف حرف های این افراد را ثابت می کند.

باید خود را برای عملیات مهم انتخابات آماده کنیم

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در این دوره از انتخابات نیز همچون ادوار گذشته حضوری حداکثری و انتخابی اصلح داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما مردم باید خود را برای عملیات مهم انتخابات آماده کرده و با انتخابی آگاهانه و با بصیرت افرادی که در تراز انقلاب اسلامی قرار دارند را راهی مجلس کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.