شبسترخبر

  • تاریخ: سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴
  • شناسه خبر: 81971

علیلو:

اگر خدای نکرده از من خطایی سرزده و رد صلاحیتم قطعی شود حق ندارم به شورای نگهبان هجمه‌ای کنم

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است کاندیداهای رد صلاحیت شده تابع قانون باشند و از طریق نهادهای نظارتی اعتراضات خود را پیگیری کنند. ...

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

به گزارش شبسترنیوز علی علیلو در گفت‌وگو با آناج  با انتقاد از هجمه برخی از جریانات سیاسی به شورای نگهبان، گفت: این نهاد رکن رکین انقلاب و نظام است، لذا متزلزل کردن جایگاه آن به هیچ وجه به نفع جامعه و آینده نظام نیست.

وی اظهارکرد: صلاحیت بنده در حال بررسی است و حتی اگر خدای نکرده از من خطایی سرزده و رد صلاحیتم قطعی شود حق ندارم به شورای نگهبان هجمه‌ای کنم، نهادهای قانونی به منظور بررسی شکایات کاندیداها تشکیل شده‌اند و نامزدهای معترض می‌توانند با ارائه دلایل و مدارک اعتراض خود را اعلام کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با انتقاد از حرکات سخیف برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده، ابراز کرد: کسانی که می‌خواهند بر کرسی قانون گذاری تکیه بزنند باید خود نیز تابع قانون باشند و به ارکان نظام احترام بگذارند.

وی افزود: عده‌ای به جای اینکه با دلیل و مدارک در مراجع قانونی از خود دفاع کنند در فضای مجازی حرکات مسخره‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند و سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

این نماینده مجلس در رابطه با رد صلاحیت خود نیز اذعان کرد: سوء تفاهم‌هایی پیش آمده و بنده از مراجع قانونی قضیه را دنبال می‌کنم اما آنچه که مسلم است در نهایت از نظر قطعی شورای نگهبان تبعیت خواهم کرد.

  • ناشناس - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۰۹:۲۱

    مرحبا بر دکتر علیلو. درود بر تو مرد حق و حقیقت

  • شناس - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۱۳:۵۱

    مگر ممکن است از شما خطایی سربزند؟ دفترتان اعلام کرده که صلاحیت شما دو روز قبل تایید شده است .

    • ناشناس - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۳:۳۳

      حیف اون رای که به ایشون دادیم

  • شبستر - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۱۷:۴۹

    این بار دیگه کارت سخت شده واسه مجلس رفتن

  • یک دیزج خلیلی از تهران - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۱۷:۴۹

    درود بر تو برادر عزیز، اصلا فکر نمی کردم اینگونه باشی. کاشکی تازه به دوران رسیده ها حداقل شجاعت تو را داشتند که فکر نکنند همیشه الگو انها هستند و ….

  • فانوس سیس - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۱۹:۱۲

    برای کسانی که میخواهند به جامعه و دین و قران و اسلام و مردم خدمت کنند ،مجلس و شورا و …… فرقی ندارد .

    ان شاالله موفق و موید باشید.

  • رفیقی - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۱۹:۵۰

    خیلی ترسو هستی که تایید نکردی نظر مخالف رو….
    و خیلی هم خائن هستین که نظر موافق رو تایید میکنید….
    برین خودتون رو مسخره کنید….

  • احسان - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۱:۵۳

    لطفا به نام دیزج خلیلی پیغام نگذارید . ما خودمان دو تا نامزد داریم دو تا . همه مان از هم ولایتی مان باید حمایت کنیم از نام دیگری استفاده کنید.

    • ناشناس - ۱۳۹۴-۱۱-۰۱ در ۱۶:۱۳

      اشتباه ما اینجاست به حای اینکه از کاندیداهای اصلح حمایت کنیم در قبال انتخابات قومی و قبیله ای برخورد میکنیم این درحالی است که کاندیدای هم ولایتی ما شاید اصلا کارایی مناسبی در این بره نداشته و کسان دیگری از ایشان لیاقتمندتر باشند. البته من کاندیدهای مطروحه ی شما رو نمیشناسم فقط خواستم بگم تو انتخابات تعصب قومی و قبیله ای رو بذاریم کنار

  • امیر رضا - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۲:۴۱

    درود بر نماینده انقلابی و شجاع منطقه شبستر حاج آقا علیلو

  • شیرمحمدیان - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۲:۴۶

    مجلس باید انقلابی باشد!

  • تسوج - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۲:۴۸

    آقای علیلو ارادت هم چنان باقیست…

  • الله بنده سی - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۲:۵۵

    اگر کسی به نماینده انقلابی رای ندهد تا وارد مجلس بشود به اسلام و خدا خیانت کرده است حتی اگر خود نداند.هم نماینده مجلس و هم نماینده خبرگان باید انقلابی باشد ولایی و برای دین خدا تلاش کند.
    سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان درتاریخ۹۴/۱۰/۲۰

  • ناشناس - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۲:۵۷

    انشالله که تایید صلاحت می شوید بکوری چشم دشمنان و برخی پولدارای تازه به دوران رسیده که تواین چهار سال از شما چیزی براشون ……………….

  • رفیقی - ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ در ۲۳:۳۴

    خدایش چرا نظر اولی منو تایید نمیکنی هان….؟؟؟؟ ….

    • شبسترنیوز - ۱۳۹۴-۱۱-۰۱ در ۰۰:۰۰

      سلام دوست عزیز قرار نیست هر تهمت و توهینی در این سایت تایید بشه شبسترنیوز بی طرف خواهد بود و مردم بهتر میتونن قضاوت کنند.

      • منتقد - ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۲۱:۰۳

        شبستر نیوز اگه شما بی طرف بودیدهیچ وقت بخاطر رد شدن این اقا .اسامی تایید و رد شدگان رو از سایت پاک نمیکردین

  • رفیقی - ۱۳۹۴-۱۱-۰۱ در ۱۲:۴۵

    جناب آقای شبستر نیوز مگه من توهین کردم…. من از اولین روز کاری این سایت از مخاطبان پر پا قرص این سایت هستم شخصیتمم جوری نیست که به کسی توهین کنم….
    در ضمن من اونقدر شهامت به خرج دادم که با اسم خودم همیشه کامنت میذارم///
    من به کسی توهین نکردم فقط انتقاد کردم اگه قرار باشه شما انتقاد رو تایید نکنی پس بهتره کاسه کوزه ات رو جمع کنی و تخته کنی سایت روو….. ( با این کاراتون حمایت خودتونم رسما اعلام میکنید از نماینده فعلی)
    اگه بهمن بهزاد بود نظر منو تایید میکرد احتمالا شما اون نیستی و تازه کاری…….

    خواهشا یا نظر اولی منو تایید کنید یا هم کلیه نظراتی که اینجا نوشتم رو پاک کنید….

  • i - ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۱۰:۵۹

    تایید نمی کنید نظراتو لااقل اینهارو به اربابتون برسونید