کد خبر : 81931
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2016 - 12:42

آیت الله مجتهد شبستری: شورای نگهبان در برابر فشارها تسلیم نشده و طبق شرع و قانون به وظیفه خود عمل می کند

آیت الله مجتهد شبستری: شورای نگهبان در برابر فشارها تسلیم نشده و طبق شرع و قانون به وظیفه خود عمل می کند

عصر دیروز جمعی از امت حزب الله تبریز و فعالین سیاسی و فرهنگی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تجدید با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، حمایت خود را از شورای نگهبان و دیگر نهادهای قانونی اعلام کردند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از ائل، این دیدار که جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، انصار حزب الله و شورای هماهنگی حزب الله نیز در آن حضور داشتند با تشریح فرآیند قانونی انتخابات و بررسی صلاحیت ها توسط امام جمعه تبریز ادامه یافت. آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حق الناس بودن همه مراحل انتخابات و تاکید همیشگی ایشان بر تطابق امور با قانون و تامین سلامت انتخابات؛ گفت: قانون اساسی وظیفه نظارت استصوابی بر انتخابات را بر عهده شورای نگهبان قرار داده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در تصمیمات مهم کشور حضور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بر اهمیت و جایگاه این مجلس در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

آیت الله مجتهد شبستری با محکوم کردن هجمه ها به شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در برابر این فشارها تسلیم نشده و طبق شرع و قانون به وظیفه خود عمل می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.