کد خبر : 81549
تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2016 - 23:18

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر در خامنه برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر در خامنه برگزار شد

به گزارش شبسترنیوز، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  شهرستان شبستر با حضور فرماندار ، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر و پیشکسوتان فرهنگی و اجتماعی شهرخامنه در محل شهرداری این شهر برگزار شد. سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در دستگاه‌های

به گزارش شبسترنیوز، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  شهرستان شبستر با حضور فرماندار ، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر و پیشکسوتان فرهنگی و اجتماعی شهرخامنه در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در دستگاه‌های ذیربط، گفت: متأسفانه معضل اعتیاد و آثار سوء آن بلایی است که امروزه خانواده‌ها و جامعه به طرق مختلف از نزدیک و یا از دور با آن در تماس‌اند که حتی از آن می‌توان به عنوان سلاحی کاربردی در جنگ نرم بر علیه کشورها نام‌ برد.

وی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عدم آشنایی درست خانواده‌ها و ضعف اطلاع‌رسانی به مردم در مورد اعتیاد و مواد مخدر، روزبه روز بر تعداد معتادان افزوده و سن معتادین نیز کاهش می‌یابد، افزود: باید  مدارس و دانشگاه‌ها شرایطی را بوجود بیاورند که با برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و همایش‌ها بتوانند، خطرپذیرترین قشر جامعه را با اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن آشنا و آگاه کنند.

فرماندار شبستر اظهارکرد : هدف از اجرای این قبیل جلسات رفع تکلیف و یا صرفاً ارائه یک صورت جلسه نیست بلکه با اجرای این قبیل نشست‌ها به دنبال یافتن راه‌کاری کاربردی برای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی هستیم و امیدواریم که تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدل و همزبان با یکدیگر و با اجرای بیش از پیش اقدامات کارساز فرهنگی و اجتماعی خود در راستای آگاه‌سازی مردم و جامعه گام بردارند.

شهردار خامنه نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری خامنه در کنار اجرای پروژه‌ها و اقدامات عمرانی توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: در برنامه های کاری این شهرداری و اهداف آن اقدامات فرهنگی گاه بر اقدامات عمرانی ارجح‌تر هستند.

وی ادامه داد: آرمان ما این است که اگر جامعه از فقر فرهنگی رنج نبرد و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی به بهترین شکل پرداخت شود، اقدامات عمرانی و خدماتی نیز به طبع از آن به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند شد.

شریفی با تاکید بر ریشه کن کردن اعتیاد،اظهارکرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی منطقه بتوانیم گامی بزرگ در راستای مرتفع نمودن این بلای خانمان سوز برداریم.

سخنرانی کارشناسان استانی و شهرستانی در باب اعتیاد و آسیب‌های آن بر خانواده‌ها و به طبع از آن بر جامعه و نیز معرفی انواع مواد اعتیادآور و تشریح عواملی که منجر به اعتیاد می شوند و همچنین سرانه مصرف مواد مخد در کشور از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

Picture-731 Picture-749 Picture-797 Picture-822 Picture-845 Picture-878 Picture-901 Picture-913 Picture-919 Picture-923 Picture-925 Picture-932-1 Picture-937 Picture-941 Picture-943 Picture-948 Picture-958 Picture-991

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.