کد خبر : 80024
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2016 - 22:59

دانشگاهیان دانشگاه آزاد شبستر ،اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد شبستر ،اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود را محکوم کردند

به گزارش شبسترنیوز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم مستبد وهابی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر رهبر شیعیان عربستان، و عرض تسلیت به حضور حضرت بقیه اله العظم امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای، با دانشجویان جهان

بیانیهبه گزارش شبسترنیوز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم مستبد وهابی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر رهبر شیعیان عربستان، و عرض تسلیت به حضور حضرت بقیه اله العظم امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای، با دانشجویان جهان اسلام در مبارزه با خشونت و افراطیگری بیعت نموده وخواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایت شدند.

در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

إِنَّ الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّـهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَیَقْتُلُونَ الَّذِینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِیمٍ  ﴿آل عمران ۲۱﴾

اراده خداوند بر آن مقدر گشته است که سخنان حق و منادیان حق همیشه زنده بمانند حتی اگر به لحاظ جسمی در قید این دنیای فانی نباشند. در دنیای پیشرفته و مجهز به تکنولوژی امروزی افکاری خبیث پیدا می شوند که میخواهند حقانیت و وجود خود را با ریختن خونهایی ناحق اثبات نمایند اما غافل از این که این راه سرنوشتی جز انحطاط نخواهد داشت.

کاخ عنکبوتی وهابیت امروز چنان سست و متزلزل شده است که وجود یک روحانی و مبلغ دینی را در جامعه عربستان برنمیتابد. اما مگر میشود اندیشه را با اعدام خشکاند اگر چنین است پس چرا اندیشه عدالتخواهی و ضد استبدادی و ضد استعماری بعد از تقدیم هزاران شهید روز به روز تنومندتر میشود؟

ما استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم مستبد وهابی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر رهبر شیعیان عربستان، و عرض تسلیت به حضور حضرت بقیهاله العظم امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنهای، با دانشجویان جهان اسلام در مبارزه با خشونت و افراطیگری بیعت نموده خواستار رسیدگی مجامع بینالمللی به این جنایت هستیم.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.