کد خبر : 79768
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2016 - 14:53

کاندیداها از تفرقه افکنی بپرهیزند/همه باید در گسترش حجاب تلاش کنند

کاندیداها از تفرقه افکنی بپرهیزند/همه باید در گسترش حجاب تلاش کنند

امام جمعه شبسترگفت:برای حفظ حجاب خونهای زیادی ریخته شده و امروز وظیفه همه اقشار جامعه است که در جهت گسترش حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

imagesبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به ایام با سعادت ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) گفت:  باید تلاش کنیم تا مسیر زندگی دنیوی و اخروی خود را از دستورات و فرمایشات آنان برگیریم.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای دانشجو در منطقه هویزه اظهارکرد:حضور دانشجویان در دفاع مقدس ،نشان دهنده ی غیرت و شجاعت آنان که نشأت گرفته از مراکز علمی اسلامی است می باشد ودانشجویان امروز نیز باید در مسیر حفاظت از دین و ارض و ناموس کشور حرکت کنند.
امام جمعه شبستر با یادآوری نامه تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچوف، اعتقاد به دین الهی را تنها راه رشد و نمو جامعه و زندگی سالم اجتماعی دانست و بیان کرد: نکته ی اساسی نامه نیز گوشزد کردن همین نکته به رهبر شوروی سابق بوده است که همان بی دینی و عدم اعتقاد به نقش خداوند در زندگی انسانها باعث تحقق پیش بینی حضرت امام مبنی بر فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی شد.
محمدزاده  وجود بصیرت دینی در بین آحاد مختلف جامعه اسلامی ایران را تنها عامل شکست نیت پلید دشمنان این مرز و بوم دانسته و افزود: امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله) به خاطر همین بصیرت مردمی است که با قاطعیت اعلام می کنند که آمریکا و ایادی استکبار جهانی هیچ غلطتی نمی توانند بکنند.
وی با اشاره به عهد شکنی های آمریکا در خصوص عدم اتخاذ تحریم های جدید علیه ایران بعد از برجام تصریح کرد: آمریکا در روز روشن و در مقابل چشمان دنیا از ثروت های بلوکه شده ی ایران اسلامی به بهانه غرامت جاسوسان خود دزدی می کند و همچنین برخی افراد و شرکتها و نهادهای نظامی و دفاعی ما را به خاطر برنامه های موشکی مان تحریم می کنند.

امام جمعه شبستر با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: سپاهی که امروز به فرموده ی حضرت امام (ره) در همه جای دنیا از مظلوم دفاع کرده و در مقابل ظالم می ایستد، بازوی توانمند ولایت مطلقه فقیه بوده است و این شیطنت آمریکا نیز ،نه تنها هیچ تأثیری بر سیاست های دفاعی ما نداشته بلکه بی اعتمادی ملت عزیز ایران را نسبت به آمریکای جهانخوار افزایش می دهد.
وی با یادآوری فرمان ننگین رضا خان مبنی بر ممنوعیت حجاب در جامعه خاطرنشان کرد:  برای حفظ حجاب خونهای زیادی ریخته شده و امروز وظیفه همه اقشار جامعه  است که در جهت گسترش حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
خطیب جمعه شبستر  با اشاره به آغاز فصل انتخابات از همه ی کاندیداها و طرفدارانشان خواست که اتحاد جامعه اسلامی را حفظ کرده و از هرگونه تفرقه و اختلاف افکنی به شدت بپرهیزند که تفرقه تنها به نفع دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

وی در پایان گفت:کاندیداها باید از قرآن و دستورات پیامبر (ص)و اهل بیت و ولایت فقیه پیروی کنند و مردم نیز به مسئولین اجرایی و نظارت انتخابات اطمینان کامل داشته باشند و از هر گونه شبهه افکنی در این خصوص به شدت بپرهیزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.