کد خبر : 79603
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 10:51

۴۶۰ روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف

۴۶۰ روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه ۴۶۰ روستا در آذربایجان‌شرقی را مسدود کرده است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، علی‌اصغر سیاری اظهار داشت: بارش برف در استان آذربایجان‌شرقی موجب مسدود شدن راه ۴۶۰ روستا در استان شده است.

وی گفت: شهرستان مراغه با ۲۰ روستا، هشترود ۴۰ روستا و میانه با ۲۵۰ روستا از جمله شهرستان‌های استان هستند که بیشترین راه روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است.

سیاری اظهار امیدواری کرد که تا ۲۴ ساعت آینده راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف، برف‌روبی و بازگشایی شود.

این مقام حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در عین حال از باز بودن راه‌های روستایی که در مسیر راه‌های اصلی قرار دارند، خبر داد.

وی در مورد راه‌های اصلی استان نیز گفت: تمام راه‌های اصلی آذربایجان‌شرقی باز بوده و صرفا در بخش چاراویماق به دلیل شدت بارش و کولاک شدید مشکل وجود دارد که اکیپ‌های فعال در این بخش نیز تلاش می‌کنند تا از بسته بودن راه جلوگیری کنند.

جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز گفت: تمام جاده‌های استان به دلیل بارش برف روز گذشته لغزنده و حادثه‌ساز بوده و شهروندان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی بررسی وضعیت خودرو قبل از حرکت به لحاظ پر بودن باک بنزین، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک‌کن و چراغ‌های عقب و جلو و همچنین همراه داشتن لباس گرم و خوراکی را برای افرادی که قصد سفر دارند توصیه کرد.

ناموران از مردم خواست در صورت بروز هرگونه حادثه رانندگی با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل شود و نیروهای امدادی در جاده‌ها به صورت متمرکز از طریق اعلام پلیس راه در محل حاضر خواهند شد.

وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و قدردانی خود را در زمینه تلاش‌های پلیس راه از طریق شماره ۱۹۷ اطلاع دهند تا روند خدمات‌رسانی بیش از پیش بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.