کد خبر : 79383
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 8:14

حماسه۹دی ،پیوند ملت با انقلاب اسلامی راتقویت کرد

حماسه۹دی ،پیوند ملت با انقلاب اسلامی راتقویت کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام وساختار شکنی و القاء یأس و تردید های ذهنی از اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ بود.

photo_2015-12-31_03-25-40به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم ۹ دی و یادواره شهدای روحانی شبسترکه در مسجد امام حسین(ع)شبستر برگزار شدگفت:شهرستان شبستر زادگاه پدری و اجداد رهبرمعظم انقلاب و بزرگان زیادی است و مردم قهرمان پرور این شهرستان هم اکنون نیز مسیر گذشتگان خود را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه امنیت کشورمان را مدیون شهداهستیم اظهارکرد: به برکت خون شهداست که مسئولین دیپلماسی کشور با افتخار در مجامع بین المللی حضور می یابند و باید تلاش کنیم که خون شهدا هدر نرود.

آل هاشم با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی افزود: در این روز ملت بصیر ایران با حضور پرشور خود حماسه آفریدند و۹دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد .

وی ادامه داد:حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات ۸۸ می توانست پشتوانه ای برای امنیت کشورمان باشد ولی متاسفانه شاهد وقایع تلخ پس از انتخابات شدیم و فتنه ۸۸ نتیجه طراحی بیگانگان در خارج از کشور و برنامه ریزی طولانی مدت دشمنان بود که برخی عناصر داخلی آگاهانه و برخی به دلیل عدم شناخت به فتنه کمک کردند.

وی با اشاره به اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ اظهارداشت: هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام وساختار شکنی و القاء یأس و تردید های ذهنی از اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ بود.

آل هاشم افزایش فشار و تشدیدتحریم‌ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته‌ای و افزایش امید دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پیامد های فتنه ۸۸ عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر داشتن بصیرت گفت: بصیرت یعنی شناخت لحظه‌هاو مطلع شدن از دیروز، امروز و فردا و در آستانه انتخابات اسفند ماه باید با افزایش بصیرتمان افرادی را که خدمتگزار مردم و کشورند و در مسیر نظام ،امام(ره) و رهبری حرکت می کنند انتخاب کنیم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاوردهای حماسه ۹ دی تصریح کرد: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه های دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی و آشکار کردن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک مردم به ایمان و اعتقادات دینی در مقابله با اقدامات ضد دینی دشمنان از اثرات و دستاوردهای حماسه ۹ دی سال ۸۸ است.

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند پس از اجرایی شدن برجام از طریق سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به جمهوری اسلامی و دستگاه‌های تصمیم گیرنده و تصیم ساز نفوذ کنند و به هدف شوم خود برسند اما باید همه بصیرت داشته و هوشیار باشیم.

آل هاشم در پایان خاطرنشان کرد:ملت در زمان های مختلف نشان داده اند که هرمقدار تهدید بر علیه جمهور اسلامی و ملت بیشتر شده به همان مقدار ملت مقاومتر شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.