کد خبر : 79305
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 5:23

برخورد کامیون و تریلی دراتوبان غرب صوفیان -تبریز یک کشته برجای گذاشت

برخورد کامیون و تریلی دراتوبان غرب صوفیان -تبریز یک کشته برجای گذاشت

به گزارش شبسترنیوز مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده اتوبان غرب,صوفیان -تبریز, بر لزوم احتیاط رانندگان و رعایت قوانین ایمنی و رانندگی در آب و هوای برفی تاکید کرد. وی گفت:عصر چهارشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ در اتوبان غرب, صوفیان -تبریز  , برخورد کامیون و تریلی

۸۱۲۹۰۵۳۳-۵۹۱۴۲۰۶-۱۷۲x1321به گزارش شبسترنیوز مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده اتوبان غرب,صوفیان -تبریز, بر لزوم احتیاط رانندگان و رعایت قوانین ایمنی و رانندگی در آب و هوای برفی تاکید کرد.
وی گفت:عصر چهارشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ در اتوبان غرب, صوفیان -تبریز  , برخورد کامیون و تریلی و همچنین چندین دستگاه خودرو سواری , که بدنبال بارش برف و لغزندگی جادا روی داده بود, مرگ یک تن را به همراه داشت .
وی افزود:با اعلام این حادثه در ساعت ۱۸:۱۰  به اپراتوری فوریتهای پزشکی تبریر, پایگاههای اورژانس ۱۱۵ , ۲۰۵,۲۱۲ و ۲۱۸ تبریز بمحل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ ۱تن  را تایید کردند.
حسینقلی زاده خاطرنشان کرد:عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی امار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر میگیرد و آب و هوای برفی در جاده ها احتیاط بیشتری را میطلبد, که مطمئنا با رعایت این موارد, شاهد کاهش این حوادث و مصدومیتها خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.