کد خبر : 79120
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 10:23

گسترش تفکر انقلابی یکی از راه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان است

گسترش تفکر انقلابی یکی از راه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان است

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی، گسترش تفکر انقلابی را از جمله وسیله‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی دانست.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، عبدالله شادی در همایش منطقه‌ای بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در شهرستان اهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبریت کبیر امام خمینی (ره) به سرانجام رسید، در این نظام دوست و دشمن نمی‌توانند به همدیگر شکی داشته باشند، اگر افراد منصفانه نگاه کنند و همچنین از نظر علمی ولایت فقیه و رهبری به هیچ وجه قابل شک و تردید نیستند.

وی وظیفه اصلی بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی را تربیت همه بعدی دانشجویان دانست، ادامه داد: اگر خدای‌نکرده زمانی هجمه نظامی دیگری متوجه کشورمان شود قطعاً نسل سوم شاید حتی بهتر از نسل‌های اول و دوم در برابر تهاجمات دشمنان مقابله به مثل خواهند کرد.

شادی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین بسیج اکنون تازه تأسیس نشده بلکه در زمان‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت داشتند، تصریح کرد: بسیجیان اکنون به‌طور مستحکم در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و هیچ وقت بر سر دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب عقب‌نشینی نخواهند کرد و درحال حاضر موردی که می‌تواند دیوار مستحکم ایستادگی را حفظ کند تقویت اعتقادات جوانان است.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی اضافه کرد: متاسفانه در زمان کنونی تعداد جوانان حاضر در مساجد کمتر از سال‌های گذشته شده و این نیز بر اثر تبلیغات منفی دشمنان است.

وی گسترش تفکر انقلابی را از جمله وسیله‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی دانست، بیان داشت: دانشجویان داوطلب به مدت پانزده روزه در طرح “ولایت”، حضور می‌یابند در این دوره بخش بزرگی از آنان پس از مصاحبه در دوره شرکت خواهند کرد و اساتید بزرگ کشوری در این دوره حضور خواهند یافت.

شادی با اشاره به اینکه باید کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان‌ها برگزار شود گفت: کنگره شهدای دانشجو در استان با عظمت و شکوه خاصی برگزار گردید که نتایج ارزنده‌ای داشت باید سعی شود تا این گونه یادواره‌ها و کنگره‌ها برای بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانشجویان در دانشگاه‌های شهرستان‌ها نیز با شور و عظمتی خاص برگزار گردد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی پژوهش از خانواده‌های شهداء را در کنار سایر فعالیت‌های علمی ضروری دانست و گفت: تهیه فیلم، مستند و بروشور از زندگی خانواده معظم شهداء دانشجو از جمله موارد لازم دانشگاه‌های استان است که متاسفانه توجه زیادی به این امر نشده و این کار برای بصیرت افزایی و بسط و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و نشان دادن مظلومیت خانواده‌های معظم این شهدا ضروری به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.